• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۲-۱۹
  • شناسه خبر: 27545

آغاز به کار جشنواره ملی پانتومیم از فردا / جدول اجراهای جشنواره

جشنواره ملی پانتومیم ایران از ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت امسال به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از ساعت ۱۰ صبح در فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» جشنواره ملی پانتومیم زنجان از ۲۰ اردیبهشت کار خود را آغاز خواهد کرد . بر‌اساس جدول اجراهای جشنواره ، در روز نخست، پنج نمایش “انتظار” به کارگردانی علی عماری از زنجان،”کلروفیل به کارگردانی رضا نیک خواه از آذربایجان شرقی، “آه لیدی” مکبث به کارگردانی سهیلا میرزاخانی از استان مرکزی، “اد قالاسی”به کارگردانی مهدی صالحیار از استان آذربایجان شرقی،” اسیر آزاد” به کارگردانی سجاد آقا بابایی از استان تهران و “اکسیژن پوک” به کارگردانی سید میلاد آل عبایی از استان هرمزگان روی صحنه می‌رود.

در روز دوم جشنواره نیز پنج نمایش به اسامی “سقوط” به کارگردانی شهاب پیر ولی از استان مرکزی، “بازیچه و زندگی” به کارگردانی بهزاد اسکندری از استان کرمانشاه، “پنجره “به کارگردانی سعید افخمی نمین از استان اردبیل، “نوازنده” به کارگردانی اصغر محمدی از استان زنجان و “می ” به کارگردانی علیرضا اسماعیلی از استان کردستان به روی صحنه می‌رود.

نمایش “ایموجی” به کارگردانی مجتبی ناظمی از استان کرمان در آخرین لحظات از حضور در جشنواره انصراف داد و متاسفانه امکان حضور نمایش جایگزین نیز فراهم نشد.

در جشنواره امسال ۱۱ اثر از استان های مختلف کشور در بخش مسابقه با یکدیگر به رقابت می پردازند و آثار شرکت کنندگان به وسیله گروه سه نفره داوری مرکب از علیرضا ناصحی، یاسر خاسب و یونس ولی پور مورد ارزیابی و قضاوت قرار می گیرد.

همچنین گروه داوری منتقدان شامل مصطفی محمودی، امین اشرفی و علی آقاجانلو نیز جایزه این بخش را به یک اثر برتر جشنواره اهدا می‌کنند.

جشنواره ملی پانتومیم ایران از ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت امسال با ریاست امرالله حسنی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و دبیری ساسان قجر هنرمند پیشکسوت پانتومیم در استان زنجان برگزار می‌شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست