• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۳-۱۰
  • شناسه خبر: 27797

۱۶ ساعت مشاوره قبل از ازدواج دستورالعمل جدید اداره ورزش و جوانان استان زنجان برای جوانان /۱۲ مرکز مشاوره در استان خدمات مشاوره ازدواج ارائه می کنند

طبق دستورالعمل جدیدی که ابلاغ شده است برای هرنفر ۱۶ ساعت باید آموزش و مشاوره از ازدواج داشته باشیم که عمدتا شامل مشاوره های قبل ازدواج است. پیش بینی شده که طیف های گسترده ای از جوانان از جمله روحانیان، ورزشکاران و جهادگ ...

هادی شهبازی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در گفت و گو با پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: در خصوص مشاوره های ازدواج تکلیف قانونی اداره کل ورزش و جوانان در خصوص مشاوره هاو آموزش های قبل از ازدواج است هرچند ما مشاوره های حین ازدواج را هم داریم .

شهبازی با بیان اینکه قبلا برای سنین ۱۸ تا ۳۵ کارگاه های مشاوره ازدواج رایگان برگزار می شد گفت: طبق دستورالعنمل جدیدی که به ما ابلاغ شده است برای هرنفر ۱۶ ساعت باید آموزش و مشاوره از ازدواج داشته باشیم که عمدتا شامل مشاوره های قبل ازدواج است.

وی افزود: در دستورالعمل جدید پیش بینی شده که طیف های گسترده ای از جوانان از جمله روحانیان، ورزشکاران و جهادگران و سایر جوانان تحت این آموزش های ۱۶ ساعته قرار بگیرند.

هادی شهبازی گفت: با تعاملی که با مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی و معاونت امور بانوان استانداری خواهیم داشت این طیف ها شناسایی و و به تفکیک، مورد آموزش و مشاوره قرار خواهند گرفت.

وی گفت: طبق دستورالعمل جدید این ۱۶ ساعت مشاوره شامل ۸ کارگاه ۲ ساعت خواهد بود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ۱۲ مرکز مشاوره در استان با مجوز وزرات ورزش و جوانان، خدمات مشاوره قبل و حین ازدواج و مشاوره خانواده را ارائه می کنند گفت: ۸ مرکز مشاوره در زنجان و ۴ مرکز در ابهر و ۱مرکز هم در خدابنده فعالیت می کنند .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست