• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۳-۱۲
  • شناسه خبر: 27819

۸۱ درصد مردم در کنار پلیس احساس امنیت می کنند/ امنیت را برای سرمایه گذار تامین می‌کنیم

۸۱ درصد از مردم در سطح زیاد و خیلی زیادی در کنار پلیس احساس امنیت می‌کنند،جرائم کارکنان فرماندهی انتظامی استان زنجان ۷۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جلسه تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی استان زنجان اظهارکرد: استان زنجان با مراسمات عزاداری امام حسین(ع) به جهان معرفی شده است، حسینیه زنجان به عبارتی حسینیه ایران اسلامی ما است، مردمی که با شور و شعور حسینی عزاداری می‌کنند. ما هرچه داریم از برکات عزاداری‌هاست، مشکلات در کشور زیاد است، تهدیدات بسیاری از پیروزی انقلاب تا حال حاضر پیش‌پای ما قرار داده شده اما خوشبختانه خنثی شده‌اند. هرچه ما فکر می‌کنیم اگر عنایت خداوند و عنایت امام حسین (ع) نبود ما نمی‌توانستیم پیروز شویم.

اشتری گفت: دردوران دفاع مقدس با تجهیزات و امکاناتی که دشمن بعثی داشت و حمایت‌هایی که سایر کشور‌ها از کشور عراق انجام می‌دادند، پیروزی کشور ما دور از انتظار بود، ما با اینکه تجهیزات نداشتیم اما خدا‌باوری، اخلاص، محبت به اهل بیت، توسل به ائمه ما را پیروز کرد و امروز نیز برای مقابله با تهدیدات دشمن، برای در امان بودن از آسیب‌های اجتماعی، تهاجم فرهنگی هیچ راهی به غیر از توکل و توسل به ائمه وجود ندارد.

وی افزود:خدمت به این مردم افتخار است، نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، بسیج، سرویس‌های امنیتی، دستگاه قضایی برای استقرار امنیت و ارتقاء امنیت تلاش می کنند.پلیس شبانه روز در تلاش است تا امنیت در کشور برقرار شود و شهدای ناجا موید این مسئله هستند.

وی با اشاره به شعار سال، تاکید کرد: اقتصاد در سایه امنیت برقرار می شود و ما اعلام کرده ایم هر شخص یا سازمانی که سرمایه گذاری می‌کند امنیت را برای آن سرمایه گذار تامین می‌کنیم. در سایه امنیت رشد و پیشرفت شکل می‌گیرد، به تعبیر رهبری نیروی انتظامی از ستون‌های اصلی امنیت است.

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سنگرهای ما باید نسبت به دشمن تهاجمی باشد، تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح جزو محبوب‌ترین دستگاه‌ها در کشور هستند. نیروهای مسلح در کنار مردم هستند و نهایت همکاری و همراهی را با مردم دارند،نیروهای مسلح مقتدرانه در کنار مردم هستند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند.

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه جرایم هرسال پیچیده‌تر می شود، عنوان کرد: پلیس هم باید هر روز قوی‌تر شود و این رویکرد هم وجود دارد.

وی با اشاره به خدمات ارزنده سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی سابق استان زنجان، افزود: استان زنجان در شاخص های بسیاری پیشرفت داشته است و در برخی از شاخص‌ها رتبه های بالا را کسب کرده است.

سردار رحیم جهانبخش فرمانده سابق انتظامی استان زنجان در ادامه این جلسه با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۵۰۰ سارق در کمتر از ۴ سال در زنجان بازداشت شده اند، افزود: در طول خدمت من در زنجان ۳ هزار و ۸۰۰ قاچاقچی و مخل اقتصادی در استان دستگیر شده‌اند.

وی افزود: ۳ هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان انواع اختلاس و قاچاق در زنجان کشف شده است،۱۷ هزار و ۲۰۰ معتاد و خرده فروش دستگیر و ۵ تن انواع مواد مخدر در زنجان کشف شده است.

فرمانده سابق انتظامی استان زنجان با بیان اینکه ۳۲۲ شرور و اوباش در استان زنجان بازداشت شده اند، عنوان کرد: در زمان اجرای طرح مقابله با اوباش در روز اول تمامی اوباش و اشرار از ترس پلیس از استان متواری می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۱۷۰۰ مجرم سایبری در قالب ۶۲ باند استانی، ملی و بین‌المللی کشف و دستگیر شده اند، ادامه داد: مردم ولی نعمت این انقلاب هستند و ما برای مردم خدمت می‌کنیم.

سردار جهانبخش با بیان اینکه ۸۱ درصد از مردم در سطح زیاد و خیلی زیادی در کنار پلیس احساس امنیت می‌کنند و پلیس را دوست دارند، افزود: جرائم کارکنان فرماندهی انتظامی استان زنجان ۷۰ درصد کاهش داشته است.

در پایان این مراسم از سردار رحیم جهانبخش تقدیر و سردار محمد طراقیه به عنوان فرمانده انتظامی استان زنجان معارفه شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست