• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۳-۱۷
  • شناسه خبر: 27884

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زیتون زنجان در حال حاضر هیچ پیمانکاری ندارد/ در حال فسخ پیمان با پیمانکار هستیم/ امسال بخشی از پروژه به بهره برداری می رسد

پیمانکار پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زیتون زنجان بسیار ضعیف بود،فسخ پیمان با این پیمانکار در حال انجام است و درحال حاضر این پروژه هیچ پیمانکاری ندارد. بلافاصله بعد از فسخ پیمان شرکت توسعه و تجهیزوارد مذاکره با پیمانکار ...

محسن عبادی رئیس گروه نظارت فنی براماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: فاز یک پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زیتون امسال با اقداماتی که توسط دستگاه های اجرایی انجام می وشد به بهره برداری خواهدرسید.

عبادی گفت: این پروژه در حال حاضر ۲۷ میلیارد تومان اعتبار دارد که با این مبلغ میتوان بخشی از پروژه یعنی قسمت غربی استادیوم یعنی چمن، اسکوربورد، نورافکن ها و محوطه این استادیوم را به بهره برداری رساند.

رئیس گروه نظارت فنی براماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه پیمانکار این پروژه بسیار ضعیف بود گفت: فسخ پیمان با این پیمانکار در حال انجام است و درحال حاضر این پروژه هیچ پیمانکاری ندارد .

وی افزود: تمام امور اجرایی این پروژه از جمله انتخاب پیمانکار به عهده شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور است و فقط در هنگام بهره برداری به اداره کل ورزش و جوانان زنجان تحویل داده خواهد شد.

عبادی گفت: بلافاصله بعد از فسخ پیمان شرکت توسعه و تجهیزوارد مذاکره با پیمانکار جدید خواهد شد که اکنون نیز مذاکره صورت گرفته که این پیمانکاروارد مناقصه شود .

عبادی با بیان اینکه پیمانکار جدید بسیار توانمند است گفت: پیست سرپوشیده دوچرخه سواری زنجان نیز توسط همین پیمانکار انجام شده است که فرآیند انتخاب این پیمانکار برای پروژه ۱۵ هزار نفری هم در حال انجام است.

وی با بیان اینکه اعتبار ۲۷ میلیاردی این پروژه ۱۷ میلیارد از محل سازمان برنامه و بودجه و ۱۰ میلیارد هم از تعهدات وزرات نفت است گفت: این پروژه د رحال حاضر ۷۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

رئیس گروه نظارت فنی براماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: طبق برآوردی که انجام شده است حدود ۵۳ میلیارد تومان برای تکمیل کل پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفری مورد نیاز است که تقریباً به مدت دو سال به طول می انجامد اما با ۲۷ میلیارد تومان اعتباری کنونی این پروژه بخش هایی از آن امسال قابل بهره برداری است که بتوان از آن استفاده کرد و جلوی استعلاک آن را گرفت ولی فاز ۲ این پروژه که شامل سکوهای سمت شرقی است هنوز آماده بهره برداری نیست.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست