• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۳-۲۱
  • شناسه خبر: 27898

۳۷ مرکز خرید تضمینی گندم در زنجان راه‌اندازی می‌شود

۳۷ مرکز خرید تضمینی گندم به صورت ملکی و خصوصی اعم از سیلوهای ملکی، سیلوهای کارخانجات آردسازی و انبارهای تعاون روستایی در سطح استان زنجان راه اندازی شده است.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»ولی اله زمانی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان اظهار کرد: ۳۷ مرکز خرید تضمینی گندم به صورت ملکی و خصوصی اعم از سیلوهای ملکی، سیلوهای کارخانجات آردسازی و انبارهای تعاون روستایی در سطح استان ایجاد شده است.

زمانی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: این مراکز یک هفته مانده به آغاز زمان برداشت محصول گندم در محل های تعیین شده تجهیز و آماده خرید خواهند شد

وی گفت: گندم یکی از محصولات استراتژیک در کشور محسوب می شود و با توجه به اینکه گندم یک محصولی مهم و اساسی است تامین و حفظ زیر سطح کشت آن سبب تامین امنیت غذایی کشور می گردد.

زمانی با اشاره به هماهنگی دستگاه های متولی خرید تضمینی گندم گفت: جهاد کشاورزی به عنوان متولی تولید و اداره غله و خدمات بازرگانی به عنوان متولی خرید و تعاون روستایی به عنوان مباشر خرید و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به عنوان متولی حمل در امر خرید تضمینی گندم می باشند که هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره صف‌های طولانی خرید تضمینی گندم در سال های قبل، بیان کرد: امیدواریم با هماهنگی‌های انجام شده و آمادگی مراکز خرید، دیگر شاهد صف‌های طولانی خرید تضمینی گندم نباشیم و توانسته باشیم به کشاورزان زحمتکش خدمات بهتری ارائه کنیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست