• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۴-۰۵
  • شناسه خبر: 28124

یکی از بزرگترین پروژه درمانی سازمان تامین اجتماعی در سطح کشور به استان زنجان اختصاص یافت/عملیات اجرایی احداث ساختمان جدید درمانگاه تامین اجتماعی خدابنده در نیمسال دوم سال جاری آغاز خواهد شد

یکی از بزرگترین پروژه درمانی سازمان تامین اجتماعی در سطح کشور به استان زنجان اختصاص یافت. پروژه توسعه بیمارستان امید ابهر با اعتبار۹۰ میلیارد تومان و در مساحت تقریبی ۴ هزارو سیصد متر مربع در شهرستان ابهر صورت خواهد گرفت. ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» مهدی نیک سیرت مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان در جمع خبرنگاران از برگزاری مناقصه تعیین پیمانکار پروژه توسعه بیمارستان امید ابهر خبر داد و اظهارکرد: یکی از بزرگترین پروژه درمانی سازمان تامین اجتماعی در سطح کشور به استان زنجان اختصاص یافت.

وی افزود : این پروژه با اعتبار۹۰ میلیارد تومان و در مساحت تقریبی ۴ هزارو سیصد متر مربع صورت خواهد گرفت و با توجه به برنده شدن پیمانکار حسب ضوابط و آیین نامه های سازمان و اختصاص بودجه،این پروژه در هفته ی تامین اجتماعی با حضور مسئولان عالی سازمان شاهد کلنگ زنی شروع مراحل احداث پروژه خواهیم بود، مدت اجرای این پروژه ۲ سال پیش بینی شده است.امیدواریم با اتمام این پروژه شاهد رضایت مندی بیشتر ۱۰۴ هزار بیمه شده ی عزیز شهرستان ابهر باشیم.

نیک سیرت گفت: در پاسخ به مطالبات به حق بیمه شدگان و بازنشستگان شهرستان خرمدره،درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان به سطح تخصصی ارتقاء یافت و در رشته های تخصصی اطفال، داخلی و زنان ارایه خدمات تخصصی به مردم شریف این شهرستان صورت خواهد گرفت.

نیک سیرت افزود: در حال حاضر متخصص اطفال برای خدمت رسانی به بیمه شدگان اعلام آمادگی نموده و خدمات ویزیت اطفال در این درمانگاه ارایه خواهد شد و در حال رایزنی برای جذب سایر متخصصین هستیم.د

وی از متخصصین شهرستان خرمدره برای همکاری با این مرکز دعوت بعمل آورد و گفت: در ضمن امکان ارایه خدمات بستری در بیمارستان امید در صورت صلاحدید متخصصین همکار مهیا گردیده است.با ارتقاء کمی وکیفی خدمات ارایه شده در این درمانگاه امیدواریم شاهد رضایتمندی حداکثری ۴۰ هزار وهفتصد بیمه شده این شهرستان باشیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث ساختمان جدید درمانگاه تامین اجتماعی خدابنده در نیمسال دوم سال جاری آغاز خواهد شد افزود : با توجه به اینکه خدمات ارایه شده به ۳۸ هزار بیمه شده شهرستان خدابنده در ساختمان مشترک درمانگاه و شعبه بیمه و با محدودیت فضای فیزیکی صورت می گرفت، فلذا ضمن عذر خواهی از بیمه شدگان شهرستان مذکور، احداث ساختمان جدید درمانگاه در دستور کار این مدیریت قرار گرفته است و در مرحله ی طراحی و اخذ دستور نقشه و پروانه از شهرداری محترم خدابنده هستیم.

نیک سیرت گفت: امیدواریم این مراحل و نیز برگزاری مناقصه جهت تعیین پیمانکار برنده، در نیمسال دوم سال جاری شروع عملیات اجرایی احداث ساختمان جدید درمانگاه در فضای به متراژ ۳هزار پانصد مترمربع و با اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار منجر به ارتقاع کمی و کیفی خدمات درمانی ارایه شده در این درمانگاه به بیمه شدگان منجر گردند.ضمنا با شروع خدمات دندان پزشکی در این درمانگاه یکی از خواسته های به حق بیمه شدگان شهرستان خدابنده محقق گردید.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست