• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۵-۱۴
  • شناسه خبر: 28496

۷۵۰ دانش‌آموز چشم انتظار آماده سازی مدرسه جوقین شهرستان ایجرود هستند

مدرسه روستای جوقین شهرستان ایجرود که زمین آن به صورت اهدایی از طرف خیرین بوده شامل ۶ کلاس است که چندین سال است به صورت نیمه کاره به حال خود رها شده و ۷۵۰ دانش‌آموز چشم انتظار آماده سازی آن هستند.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حمید رضا اسلامی ، مدیر کل نوسازی، توسعه و‌تجهیز مدارس استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از محل اعتبارات استان تاکنون نزدیک به ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و متاسفانه با توجه به اینکه اعتبار این پروژه در سال ۱۴۰۰ به اتمام رسیده بود، پیمانکار آن با توجه به مطالبات و شرایط قراردادی، شامل ماده ۴۸ شد و فعلاً پیمانکاری برای این پروژه وجود ندارد.

وی افزود: طبق پیگیری‌های انجام شده از طریق استان امسال ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده که به محض ابلاغ اعتبار سال ۱۴۰۱ که در شهریورماه اتفاق خواهد افتاد پیمانکار جدید طبق مناقصه انتخاب و این پروژه شروع به کار خواهد کرد.

اسلامی بیان کرد: این پروژه در حال حاضر ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و نزدیک به ۹ هزار متر مربع ساختمان در دو طبقه دارد که نزدیک به ۲ هزار و ۱۰۰متر مربع محوطه سازی شده و ۱۹۵ متر نیز دیوار محوطه اجرا شده است.

وی عنوان کرد: ۷۵ پروژه نوسازی مدارس در ۱۴ منطقه آموزشی در کل استان زنجان در دست اجرا است که کم و بیش در حال تکمیل شدن هستند که شامل ۵۳ کلاس درس است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و‌تجهیز مدارس استان زنجان خاطرنشان کرد: در مهرماه سال جاری تعداد ۹ مدرسه استان که در مناطق چهارده گانه وجود دارد در سال تحصیلی جدید به آموزش و پرورش تحویل داده خواهد شد تا مورد استفاده دانش‌آموزان قرار گیرد.

گفتنی است مدرسه روستای جوقین شهرستان ایجرود که زمین آن به صورت اهدایی از طرف خیرین بوده شامل ۶ کلاس است که چندین سال است به صورت نیمه کاره به حال خود رها شده و ۷۵۰ دانش‌آموز چشم انتظار آماده سازی آن هستند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست