• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۵-۲۵
  • شناسه خبر: 28631

تمامی۱۶۰ هکتار ملحق شده به محدوده شهر در شمال گرده داغ در مالکیت دولت است و شامل شرکت های تعاونی مسکن نیست

تمامی اراضی محدوده شمال گرده داغ مصوب شورای برنامه ریزی استان مبنی بر الحاق ۱۶۰ هکتار به محدوده شهر زنجان، در مالکیت دولت است و در راستای مولدسازی و ایجاد منابع مالی برای طرح‌های دولت در حوزه شهرسازی و تولید مسکن به محد ...

ابوذر جعفری رئیس اداره نظارت بر طرح‌های توسعه و عمران راه و شهرسازی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: با اشاره به مصوبه شورای برنامه ریزی استان مبنی بر الحاق ۱۶۰ هکتار به محدوده شهر زنجان در محدوده شمال گرده داغ، بیان داشت: به اطلاع شهروندان می‌رسد تمامی اراضی فوق در مالکیت دولت است.

جعفری گفت: تنها در راستای مولدسازی و ایجاد منابع مالی برای طرح‌های دولت در حوزه شهرسازی و تولید مسکن، زمین به محدوده الحاق می‌شود.

وی افزود: اراضی مذکور تنها در مالکیت دولت بوده و هیچ مجموعه غیردولتی و به خصوص تعاونی‌های مسکن در محدوده ۱۶۰ هکتاری مذکور  زمینی در اختیار ندارند.

جعفری تاکید کرد: از شهروندان درخواست می‌شود تحت تاثیر شایعات افراد سودجو که در پی ایجاد التهاب و ایجاد قیمت‌های کاذب در بازار هستند قرار نگرفته و دچار ضرر و زیان ناشی از معاملات در این حوزه نشوند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست