• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۶-۰۵
  • شناسه خبر: 28798

افزایش چهار برابری برداشت زیتون از باغات طارم

فرماندار طارم از افزایش چهار برابری زیتون تولیدی در این شهرستان خبر داد و گفت: سال گذشته ۲۵ هزار تن زیتون از باغات شهرستان برداشت شد و امسال افزایش چهار برابری داشته است.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» رضا انبارلو فرماندار طارم در جریان افتتاح برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان اظهار کرد: در هفته دولت ۱۰۴ پروژه عمران شهری شهری و روستایی از جمله برق رسانی کشاورزی، آبخیز داری و… کلنگ زنی و به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار طارم با بیان اینکه بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم آغاز عملیات کلینیک حضرت زینب (ص) با ۳۵ میلیارد تومان، جذب قیر رایگان، گاز رسانی به روستاهای شیت- ولیدر اجرا شده است افزود: اتمام فاز اول سه راهی شیت به چورزق، نصب ده دستگاه ترانس، آبرسانی به شش روستای این شهرستان و افزایش ۳۹ هکتاری شهر آب‌بر برای احداث فازهای بعدی مسکن ملی از جمله خدمات این دولت در شهرستان است.

انبارلو ادامه داد: این شهرستان ۲۱ هزار هکتار باغات زیتون و ۶۰۰۰ هکتار سایر باغات و ۱۵ هزار هکتار زمین‌های زراعی دارد.

وی از افزایش چهار برابری زیتون تولیدی در این شهرستان خبر داد و افزود: سال گذشته ۲۵ هزار تن زیتون از باغات شهرستان برداشت شد و امسال افزایش چهار برابری داشته است.

فرماندار طارم تأمین آب شرب و پایدار را از جمله مشکلات این شهرستان ذکر کرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه طارم نیز با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد اهالی شهرستان طارم مشغول کشاورزی هستند و دو مساله حاد در این شهرستان وجود دارد. گفت: آب کشاورزی، و حق آبه شهرستان طارم مساله مهم این منطقه است.حجت الاسلام منصوری ارتقا ی ظرفیت بیمارستان و افزایش تخت‌های بیمارستان این شهرستان را از دیگر مطالبات این شهرستان ذکر کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست