• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۶-۰۶
  • شناسه خبر: 28833

آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۱هزار و۴۰۰واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان

در پنجمین روز از هفته دولت عملیات اجرایی ۱۱هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن آغاز شد که سهمیه ۴ سال زنجان با این برنامه ریزی پر میشود.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» در پنجمین روز از هفته دولت عملیات اجرایی ۱۱هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن و کلنگ زنی احداث ۷باب مدرسه در شهرک های جدیدالاحداث حاشیه پروژه اقدام ملی مسکن شهر زنجان و عملیات آماده سازی ۲۹۳هکتار اراضی طرح نهضت ملی مسکن استان زنجان با حضور وزیر دادگستری و جمعی از مسئولین استان زنجان با حضور وزیر دادگستری آغاز شد.

امین حسین رحیمی وزیر دادگستری در این مراسم با بیان اینکه ساخت مسکن یکی از مهم ترین شعارهای دولت آقای رییسی است گفت: برخی این شبهه را مطرح می کنند که ساخت ۴ میلیون مسکن ممکن نیست اما اتحاد و برابری بین مسئولین استان می تواند کارها را پیش ببرد در حالی که اختلاف بین مسئولین مردم را متضرر می کند.

رحیمی با بیان اینکه مسکن حداقل نیاز یک زندگی است و از طرفی اشتغال هم در طول ساخت مسکن به وجود می آید گفت: اگر تدبیر شود که امکانات دیگر از جمله مدرسه و پارک و سایر نیازها در پروژه های مسکن فراهم شود مردم دچار مشکل نمیشوند.

وی با تاکید بر اینکه تعامل و برادری بین مسئولین استان تحسین برانگیز است گفت: این هماهنگی به هم افزایی و پیشبرد مسائل می انجامد و نتیجه هماهنگی بین مسئولین استان آرامش و رفاه مردم خواهد بود.

مسعود بیات منش مدیر کل اداره راه و شهرسازی نیز در این مراسم با بیان اینکه ۷۰هزار واحد سهمیه ابلاغی استان زنجان در نهضت ملی مسکن است که ۲۰ هزار واحد آن در روستاها و با مسئولیت بنیاد مسکن است.

وی با بیان اینکه فاز اول این پروژه ۱۷ هزار واحد است که در حال حاضر در مرحله اجرا است و در فاز دوم ۱۱هزار و ۴۰۰ واحد در هفت نقطه استان برنامه ریزی شده است که سهمیه ۴ سال زنجان با این برنامه ریزی پر میشود و اگر بتوانیم زمین تامین کنیم این طرح را ادامه خواهیم داد.

بیات منش افزود: با توجه به کمبود مدرسه با هماهنگی با آموزش و پرورش استان برای ساخت مدرسه برای شهرکها جدیدالاحداث ، ۴مدرسه پیمان سپاری شده و ۳مدرسه هم در حال واگذاری به پیمانکار است و تمام تلاش ما این است که با کمترین تکیه بر اعتبارات دولتی، بتوانیم در زمان پیش بینی شده این پروژه ها را تکمیل کنیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست