• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۶-۰۷
  • شناسه خبر: 28880

بهره برداری از پروژه ملی «استیل کورد» زنجان

در ششمین روز از هفته دولت پروژه ملی «استیل کورد» در شرکت نخ تایر زنجان با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی ار مسئولین استان افتتاح شد.این پروژه در فاز نخست۱۲ هزار تن در سال تولید خواهد داشت.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» در ششمین روز از هفته دولت پروژه ملی «استیل کورد» در شرکت نخ تایر زنجان با حضور سرپرست وزارت کار، رفاه، تعاون و امور اجتماعی  افتتاح شد.

پروژه ملی استیل کورد در راستای تکمیل زنجیره تولید لاستیک در زیر مجموعه هلدینگ تاپیکو، با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۹ میلیون یورو در فاز نخست است که با افتتاح این پروژه زنجیره ساخت لاستیک در هلدینگ تاپیکو تکمیل و محصولات آن در   انواع های رادیال اعم از تایرهای PCR (تایر انواع سواری) تایرهای TBR ( تایر اتوبوسی کامیون و کشنده های بزرگ) و تایر OTR ( راهسازی و تایرهای خاص) استفاده می‌شود.

این پروژه در مساحتی به میزان ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع در مدت ۹ ماه عملیاتی به بهره‌برداری رسیده  و در فاز نخست آن ۱۲ هزار تن در سال تولید خواهد داشت که باعث صرفه جویی ۲۰ میلیون یورویی برای کشور خواهد شد.

فاز دوم این پروژه ملی با سرمایه‌گذاری ۲۱ میلیون دلاری و صرفه‌جویی سالانه ۴۵ میلیون دلاری جزو اولویت‌های منشور توسعه هلدینگ تاپیکو تعریف و بزودی به اجرایی خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست