• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۶-۲۹
  • شناسه خبر: 29068

ثبت نام جشنواره آش در زنجان/جشنواره آش امسال در محل نمایشگاه کاسپین برگزار خواهد شد

ثبت‌نام مرحله انتخابي نفرات استان زنجان در پانزدهمین جشنواره آش ايراني تا ۳۱ شهریورماه در سایت جشنواره آغاز شد.جشنواره ملی آش، قدیمی‌ترین جشنواره غذای ایران است که هرسال در شهر زنجان برگزارمی شود وامسال با توجه به فصل پ ...

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» سید سعید صفوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری زنجان اظهار کرد: مانند سنوات گذشته برای پخت آش‌های سنتی استان زنجان از امروز ۲۹ تا ۳۱ شهریورماه سال جاری از متقاضیان زنجانی شرکت در پانزدهمین جشنواره آش ایرانی ثبت‌نام می‌شود که نفرات ثبت‌نام کننده در استان زنجان در مرحله انتخابي نفرات استاني پانزدهمین جشنواره ملي آش ايراني در هفته اول مهرماه با يكديگر به رقابت می‌پردازند.

صفوی گفت: پس از برگزاری رقابت‌های مرحله مقدماتی بین متقاضیان به ۱۳ شرکت‌کننده برتر غرفه طبخ آش‌های سنتی در جشنواره پیش رو اختصاص خواهد یافت که تعدادی از این غرفه‌ها پس از رقابت در مرحله انتخابی متعلق به استان زنجان خواهد بود و تعدادی دیگر هم  متعلق به منتخبین جشنواره‌های گذشته آش ایرانی از سایر استان‌های کشور خواهد بود.

وی افزود: جشنواره ملی آش، قدیمی‌ترین جشنواره غذای ایران است که همه‌ساله در شهر زنجان برگزارمی شود که امسال با توجه به فصل پاییز و وضعیت آب و هوایی استان در محل دائمي شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان (کاسپین) برگزار خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت. https://zanjan.mcth.ir/ash15-register در پانزدهمین جشنواره آش ایرانی ثبت‌نام کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست