• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۶-۳۰
  • شناسه خبر: 29071

از اول مهر مشکل حمل و نقل با اتوبوس نخواهیم داشت/افزایش اتوبوسهای شهری به ۹۰ دستگاه با آغاز سال تحصیلی/ بیست دقیقه انتظار برای اتوبوس قابل قبول نیست

در حال حاضر ۶۰ دستگاه اتوبوس فعال داریم که برای شروع سال تحصیلی جدید این تعداد به ۹۰ دستگاه افزایش پیدا خواهد کرد و برای شروع سال تحصیلی جدید مشکل حمل و نقل با اتوبوسهای شهری را نخواهیم داشت. بیست دقیقه زمان انتظار برای ...

میرابی سرپرست واحد اتوبوسرانی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: در حال حاضر ۶۰ دستگاه اتوبوس فعال داریم که برای شروع سال تحصیلی جدید این تعداد به ۹۰ دستگاه افزایش پیدا خواهد کرد.

میرابی گفت:در روزهای اخیر به دلیل اینکه ۱۱ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائرین، به مهران فرستاده شده بود و همینطور به دلیل اینکه ۳۰ دستگاه اتوبوس ملکی هم به بخش خصوصی واگذار شده است که فعلا ۱۷ دستگاه آن کار می کند مشکل کمبود اتوبوس داشتیم که اعتراض مردم به این موضوع درست است .

وی افزود : اما با آغاز سال تحصیلی مابقی اتوبوسهای واگذار شده به بخش خصوصی هم فعال خواهند شد ضمن اینکه اتوبوسهایی که برای بازسازی فرستاده شده بودند نیز به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اضافه خواهند شد و حدود ۹۰دستگاه اتوبوس در حال ساماندهی است و برای شروع سال تحصیلی جدید مشکل حمل و نقل با اتوبوسهای شهری را نخواهیم داشت.

میرابی با بیان اینکه زمان حرکت اتوبوسها به دلیل کمبود اتوبوس کند شده بود گفت: بیست دقیقه زمان انتظار برای حرکت اتوبوس قابل قبول نیست و این مشکل با اضافه شدن اتوبوسها و رفع کمبود اتوبوس حل خواهد شد و این زمان به یک ربع و کمتر کاهش پیدا خواهد کرد.

وی در خصوص تاکسی های فعال در شهر نیز گفت: در حال حاضر ۲هزار و ۴۲۰ دستگاه تاکسی در شهر داریم که همیشه ۲هزار دستگاه فعال است و حدود ۴۰۰ دستگاه بقیه نیز یا فرسوده هستند و یا در شرف نوسازی اند.

میرابی با بیان اینکه فعلا طرح تبدیل تاکسی های فرسوده متوقف شده است و سایت ثبت نام تبدیل تاکسی های فرسوده فعال نیست گفت: اما شهرداری زنجان با توافق بانک عامل خود تسهیلات ۱۰۰ میلیونی کم بهره برای تعمیر تاکسی پرداخت می کند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست