• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۶-۳۱
  • شناسه خبر: 29085

جشن شکوفه ها در زنجان با حضور کلاس اولی ها برگزار شد

مراسم جشن شکوفه‌ها به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی در مدرسه ابتدایی شهید چمران زنجان با حضور مدیر کل نظارت، سنجش و ارزشیابی نهضت سواد آموزی کشور برگزار شد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» مراسم جشن شکوفه‌ها به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی در مدرسه ابتدایی شهید چمران زنجان برگزار شد.

مهدی نامجو، مدیر کل نظارت، سنجش و ارزشیابی نهضت سواد آموزی کشور در این مراسم در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: برای بازگشایی مدارس سه ماه تلاش شده است، با این وجود والدین باید بیش از ۱۰ سال در روند آموزش فرزندان خود نقش مفید و موثر داشته باشند. پیوند اولیا با دانش‌آموزان در نقش آفرینی انان نقش بسزایی خواهد داشت، دانش‌آموزان باید احساس کنند که مدرسه قسمتی از زندگی آنان محسوب می‌شود. بنابراین هر چه فاصله والدین از مدرسه بیشتر شود مدارس برای دانش‌آموزان بیگانه خواهد بود.

مدیر کل نظارت، سنجش و ارزشیابی نهضت سواد آموزی کشور گفت: ارتباط والدین با دانش‌آموزان سبب راحتی و آرامش آنان در فضای آموزشی خواهد بود، بنابراین نباید ارتباط با مدارس قطع شود.

علی اسماعیلی مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در این مراسم، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک بازگشایی مدارس، گفت: در سال جاری ۲۱ هزارو ۸۰۰ نفر دانش آموز پایه اول در استان در قالب یک هزارو ۹۴ مدرسه راهی مدارس می‌شوند.

اسماعیلی گفت: تقریبا ۱۰۰ درصد دانش‌آموزان پایه اول، ثبت نام خود را انجام داده‌اند و بر اساس پیش بینی منابع رسمی تمام دانش‌آموزان پایه اول ثبت نام کرده اند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: امسال با توجه به اعلام نتایج کنکور حداقل ۱۵۰ نفر رتبه زیر یک هزار را کسب کرده بودند، که امیدواریم در سال‌های پیش رو پیشرفت چشمگیر دیگری به این لحاظ در استان را شاهد باشیم .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست