• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۷-۰۲
  • شناسه خبر: 29097

زمین های مربوط به پارک هاشم نژاد شش دانگ به نام شهرداری زنجان است

سند پارک هاشم نژاد شش دانگ به نام شهرداری است و سفر رییس بنیاد مستضعفان به زنجان هم برای همین یانتقال سندبه نام شهرداری صورت گرفت.

منصور مرادلو عضو شورای شهر زنجان در گفت و با خبرنگار « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» در خصوص ادعای اداره اوقاف مبنی بر اوقافی بودن زمین های مربوط به پارک هاشم نژاد گفت: چیزی که در سالهای گذشته در این خصوص مطرح شده این بود که این زمینها متعلق به بنیاد مستضعفان است که ما پیگیر این بودیم که انتقال سند این زمینها به نام شهرداری انجام شود.

مرادلو گفت: ادعای اوقاف ارتباطی به شهرداری و شورای شهر ندارد . چیزی که واضخ است سندی است که از سوی بنیاد مستضعفان به نام شهرداری منتقل شده است. سفر آقای فتاح رئیس بنیاد مستضعفان به زنجان نیز برای همین یانتقال سند بود که بتوانیم ساخت و ساز را آنجا انجام دهیم که اگر انتقال سند صورت نمیگرفت نمیتوانستیم ساخت وساز کنیم .

وی افزود: آن زمینها فقط محدود به پارک نیست و ۳و نیم هکتار زمین است که سند آن به نام شهرداری است و در این مدت که موضوع ساخت پارک هاشم نژاد مطرح بود نامی از اوقاف مطرح نبود و هرگونه ادعایی در این زمینه را باید با بنیاد مستضعفان مطرح کنند .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست