• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۷-۰۹
  • شناسه خبر: 29137

توزیع ۱۹۰۰ تن سیمان رایگان برای ساخت مسکن محرومان در زنجان/از ۵۰۷ واحد سهمیه زنجان ۴۸۰ متقاضی شروع به احداث کرده اند

برای ساخت مسکن محرومان و نیازمندان تفاهم نامه‌ای، بین بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در کشور منعقد شده است که سهمیه استان زنجان ۵۰۷ واحد است که۴۸۰ متقاضی شروع به احداث واحدهای مسکونی نموده اند ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» رضا خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری بنیاد مستضعفان ۱۹۰۰ تن سیمان رایگان برای ساخت واحدهای  مسکونی محرومان در زنجان توزیع شد.
خواجه ای گفت: برای ساخت مسکن محرومان و نیازمندان تفاهم نامه‌ای، بین بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی  در کشور منعقد شده است که سهمیه استان زنجان ۵۰۷ واحد است و ۱۰۰ درصد متقاضیان به بانکهای عامل جهت دریافت تسهیلات معرفی و عقد قرارداد نموده اند.
وی با اشاره به اینکه از ۵۰۷ نفر سهمیه استان ۴۸۰ متقاضی شروع به احداث واحدهای مسکونی نموده اند، گفت: تسهیلات  پرداختی به متقاضیان شامل تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی مطابق با اعتبار ابلاغی، پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال بلاعوض ، ۱۰ تن سیمان و ۲ تن میلگرد رایگان برای هر واحد مسکن روستایی است.
وی افزود: جمع کل سهمیه سیمان استان زنجان ۵۰۷۰ تن است که ۱۹۰۰ تن در فاز اول و دوم به استان تخصیص و توزیع گردیده است.   
خواجه ای گفت: تا کنون ۳۵۷۰۰ میلیون ریال بالاعوض به حساب متقاضیان استان واریز گردیده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست