• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۷-۱۲
  • شناسه خبر: 29184

تمام تلاش نظام این است که صدای مردم را بشنود

تمام تلاش نظام این است که صدای مردم را بشنود و طی این سالها سیستم دارد یاد می گیرد پس سیستم یادگیرنده تلاش کننده است ولی باید حواسمان باشد که دراعتراضات در کنار چه کسی ایستاده ایم؟

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن افشارچی استاندار زنجان در کارگروه امور اجتماعی استان با بیان اینکه در تحلیل مسائل کشور اگر قرار باشد تمام پارامترهای حاکم را در نظر نگیریم بیراه رفته ایم اظهار کرد: در اتفاقات اخیر هم اول باید پادامترهای دورنی و بیرونی را در نظر بگیریم.

افشارچی با اشاره یه اینکه پارامترهای درونی سیاست واقتصاد است گفت: اصلی ترین پارامتر دخالت نظام سلطه در مسیر حرکت انقلاب اسلامی است. اصلی ترین شعار انقلاب اسلامی استقلال و آزادی وجمهوری اسلامی است که هم استقلال و آزادی اش در تقابل با نظام سلطه است.

وی افزود: نمی توانیم این را منکر شویم که هروقت مقاومت در مقابل نظام سلطه بیشتر بوده ضربه ای که خوردیم هم بیشتر بوده است . این همان کاری است که نظام سلطه می کند.

استاندار زنجان گفت: در حوادثی مثل این روزها که نظام سلطه تمام قد در مقابل ما ایستاده و با تمام ابزار هایش را به کار گرفته است و این چنین انگشت روی زخم گذاشته است، اصلی کار این است که بدانیم کجا نباید بایستیم و مرز را تعیین کنیم و بعد سر فرصت نسبتمان را با حادثه مشخص کنیم . بصیرت این است که تشخیص دهیم کجا باید بایستیم و کجا نباید؟

وی با بیان اینکه اززمستان سال گذشته تا ماه چهارم امسال چندین تجمع در مقابل استانداری و جاهای دیگر داشتیم گفت: ما داریم به اعتراضات گوش می کنیم کجا می گویند که اعتراضات را نمی شنویم ؟

استاندار زنجان با بیان اینکه از خشونت هیچکس منفعتی نمی برد گفت: در دوشب گذشته رکیک ترین فحشها به فرد اول مملکت داده شد برای اینکه کوی دانشگاه دوباره اتفاق بیفتد ولی سعه صدر نظام این جلوی این اتفاق را گرفت.

افشارچی گفت : تمام تلاش نظام این است که صدای مردم را بشنود و طی این سالها سیستم دارد یاد می گیرد پس سیستم یادگیرنده تلاش کننده است ولی باید حواسمان باشد که دراعتراضات در کنار چه کسی ایستاده ایم؟

وی با بیان اینکه ما تلاشمان این است که لایه های کف میدان اغتشاسات را شناسایی کنیم و مشکلاتشان را حل کنیم گفت: به سمت حل معضلاک بزرگتر هستیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست