• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۷-۱۸
  • شناسه خبر: 29233

تامین روشنایی معبر پادگان در مراحل نهایی قرار دارد

پروژه تامین روشنایی معبر پادگان با ۴۵۰ متر شبکه فشار متوسط در مراحل نهایی قرار دارد. تعداد پایه‌های روشنایی جانمایی و نصب شده در این پروژه ۱۵۰ اصله است و طراحی و اجرای روشنایی این معبر به طول ۵۶۰۰متر با توجه به شرایط جغر ...

حسین سهیل معاون مهندسی و برنامه‌ریزی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: پروژه تامین روشنایی معبر پادگان با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال توسط امور برق فرهنگ و اشراق در دست احداث است.

حسین سهیل گفت: با توجه به اینکه معبر جدید از داخل پادگان ارتش احداث و به معابر شهر افزوده شد که پیش از این هیچگونه زیرساخت و شبکه برقی در این منطقه وجود نداشت و به همین سبب شبکه جدیدی برای این معبر طراحی و در کوتاه‌ترین زمان توسط همکاران توزیع برق استان زنجان اجرا شد.

وی از احداث ۴۵۰ متر شبکه فشار متوسط در این پروژه خبر داد و افزود: معبر جدیدالاحداث پادگان در حد فاصل شهرک نصر تا شهرک غرب قرار دارد و به همین سبب در محدوده دو امور برق فرهنگ و اشراق واقع شده و اجرای پروژه نیرورسانی و روشنایی این معبر در دست احداث است و پروژه در مراحل نهایی قرار دارد.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: تعداد پایه‌های روشنایی جانمایی و نصب شده در این پروژه ۱۵۰ اصله است و طراحی و اجرای روشنایی این معبر به طول ۵۶۰۰متر با توجه به شرایط جغرافیایی و قرارگرفتن این معبر در گذرگاه منطقه نظامی با دقت اجرا شده است.

وی افزود: این معبر پس از بهره‌برداری بار ترافیکی معابر دیگر شرق به غرب شهر را کاهش خواهد داد و می‌تواند یکی از معابر بسیار مهم شهر زنجان باشد و از این‌رو سعی شد با استفاده از جدیدترین تجهیزات و پایه‌های روشنایی علاوه بر کارایی بالا و کمترین تلفات انرژی از نظر مبلمان شهری نیز مناسب و چشمگیر باشد.

گفتنی است پروژه معبر پادگان حدفاصل شهرک نصر تا شهرک غرب به طول حدود یک‌کیلومتر از چند سال پیش آغاز شده است و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست