• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۷-۲۱
  • شناسه خبر: 29276

تا پایان سال جاری تا سقف یک میلیارد دلار خودروی خارجی وارد خواهد شد

قطعا تا پایان سال جاری تا سقف یک میلیارد دلار خودروی خارجی وارد خواهد شد.مجلس وظیفه قانون گذاری در این حوزه را بر عهده داشت که گام لازم نیز برداشته و واردات خودرو تصویب شد، در حوزه اجرای قانون مجلس اختیاری ندارد، اما مج ...


به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» مصطفی طاهری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت قانون واردات خودرو اظهار کرد: قطعا تا پایان سال جاری تا سقف یک میلیارد دلار خودروی خارجی وارد خواهد شد.
مصطفی طاهری گفت: مجلس وظیفه قانون گذاری در این حوزه را بر عهده داشت که گام لازم نیز برداشته و واردات خودرو تصویب شد، در حوزه اجرای قانون مجلس اختیاری ندارد، اما مجلس وظیفه نظارت بر اجرای قانون را بر عهده دارد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: طبق اطلاعات رسیده، دولت آئین نامه اجرای واردات خودرو را نوشته است که ابتدا گفتند تا انتهای شهریور و سپس گفتند تا مهرماه واردات خودرو انجام خواهد شد. در خصوص انتقاداتی که به آئین نامه واردات خودرو وارد است هیات تطبیق در حال بررسی است و مغایرت های موجود در آئین نامه با مصوبه مجلس جهت اصلاح قطعا اعلام خواهد شد.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی گفت:آنچه مسلم است حتما تا پایان امسال تا سقف یک میلیارد دلار واردات خودرو انجام خواهد شد و قطعا مجلس پیگیری های لازم را برای این امر انجام می دهد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست