• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۸-۰۳
  • شناسه خبر: 29452

افزایش ۴۷ درصدی خیران زنجانی در حمایت از ایتام

در نیمه نخست امسال ۵ هزار و ۱۵ حامی در استان زنجان جذب شده است و برنامه هدف گذاری شده این نهاد در این بخش ۱۸۷ درصد محقق شده و میزان مشارکت خیران زنجانی به لحاظ کمی ۴۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.


به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» روح‌اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین از مهمترین طرحهای اجرایی کمیته امداد استان زنجان در حوزه توسعه مشارکتهای مردمی در برنامه های اجرایی این نهاد است گفت:در این طرح خیرین به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان متقبل می شوند.
صالحی گفت: مشارکت هم استانی های نیک اندیش در این طرح، علاوه بر تامین بخشی از هزینه های فرزندان معنوی تحت حمایت این نهاد، در جاری شدن فضای همدلی و توسعه فرهنگ خیر واحسان در جامعه نیز موثر بوده است.

وی افزود: در نیمه نخست امسال ۵ هزار و ۱۵ حامی در استان زنجان جذب شده است و برنامه هدف گذاری شده این نهاد در این بخش ۱۸۷ درصد محقق شده و میزان مشارکت خیران زنجانی به لحاظ کمی ۴۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

صالحی تاکید کرد: حامیان نیک اندیش می توانند به صورت غیر حضوری از طریق سامانهekram .emdad.ir و یا ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا با مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان، در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست