• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۸-۱۵
  • شناسه خبر: 29547

امکان خارج کردن آرد یارانه ای از شبکه توزیع وجود دارد/هر کیسه آرد یارانه ای نوع یک در بازار آزاد۴۰۰ الی۵۰۰ هزار تومان

امکان خارج کردن آرد یارانه ای از شبکه توزیع وجود دارد و با توجه به اینکه هر کیسه آرد یارانه ای نوع یک، اکنون برای مصرف کنندگان واحدهای نانوایی با قیمت ۳۲۸۰۰ تومان فروخته و امکان این وجود دارد که در بازار آزاد به قیمت ۴۰۰ ...



به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» ولی اله زمانی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۶۷ هزار و ۳۳۶ تن گندم برای تولید آرد خام خانه پز روستایی، مصارف نانوایی (واحدهای نانوایی نوع یک، دو، شش) و صنف صنعت به کارخانجات آردسازی اختصاص یافته است.

زمانی گفت: با اختصاص ۶۵ هزار تن آرد معادل ۱ میلیون و ۷۷۵ هزار کیسه ۴۰ کیلوگرمی به واحدهای خبازی و خانه پز روستایی از اول فروردین تا ۳۰ مهرماه سالجاری حدود ۵۷۰ میلیون قرص نان تولید و به دست مردم عزیز استان زنجان رسیده است.

وی افزود: گندم های مورد نیاز تولید آرد نوع یک، دو و شش را به قیمت کیلویی ۶۶۵۰، ۹۰۰۰ و ۱۲۰۰۰۰ ریال برای تولید انواع آرد به کارخانجات آردسازی اختصاص داده می شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه امکان خارج کردن آرد یارانه ای از شبکه توزیع وجود دارد گفت: با توجه به اینکه هر کیسه آرد یارانه ای نوع یک، اکنون برای مصرف کنندگان واحدهای نانوایی با قیمت ۳۲۸۰۰ تومان فروخته و امکان این وجود دارد که در بازار آزاد به قیمت ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان معامله شود.

زمانی اظهار کرد: با هماهنگی‌هایی که از طریق بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان و تعزیرات حکومتی صورت گرفته، بررسی و صحت عملکرد واحدهای نانوایی مشمول تخصیص آرد فوق العاده به صورت روزانه و مستمر مورد نظارت و کنترل قرار می گیرد تا آردهای یارانه‌ای از شبکه توزیع و مصرف شهروندان، خارج نشود.

وی تصریح کرد: آردهای مصارف نانوایی توسط ۶ کارخانه آرد سازی در استان زنجان تولید می شود و به وسیله شرکت‌های حمل و نقل و خود حمل توزیع می شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست