• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۸-۲۴
  • شناسه خبر: 29705

نهضت ملی مسکن بزرگترین پروژه طول تاریخ ایران است/طرح جذب نیروی موثر انسانی در پستهای کلیدی در استان زنجان اجرایی میشود

طرح جدیدی توسط امور استخدامی کشور در حال پیگیری است که آنهم جذب موثر نیروی موثر انسانی در پستهای کلیدی است و اولین استانی که این اتفاق در آن رخ خواهد داد زنجان و اولین دستگاه هم راه و شهرسازی است.

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» ایمان اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل اداره راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه وزارت راه، مرکز فرماندهی زیرساخت ملی است گفت:براساس آمار حدود ۳۰ درصد اقتصاد ملی در وزارت راه و شهرسازی عملیاتی میشود به همین دلیل اگر در انجام وظیفه موفق باشد تجلی موفقیت در حکمرانی بیشتر در دید مردم خواهد بود.
اسلامیان گفت: نهضت ملی مسکن بزرگترین پروژه عمرانی کشور در تاریخ ایران است و برابر کل پروژه مسکن مهر در ۱۷سال است که در چهار سال باید انجام شود.
وی با بیان اینکه تخصیص بودجه عمرانی کشور ۵درصد است گفت: برای همین در تحقق پروژه های عمرانی دو مورد افزایش بهره وری در مدیریت منابع انسانی و مردمی سازی اقتصاد الزامی است.چون با منابع دولتی امکان عملیاتی کردن پروژه ها امکان ندارد.
اسلامیان گفت: یکی از شعارهای کلیدی در وزارت راه و شهرسازی شفافیت و عدالت در توزیع فرصتهای اقتصادی است که با بگیر و ببند محقق نخواهد شد چون اینها علاج بعد از واقعه است.

وی افزود: مهم ترین ابزار موفقیت در هر کاری و مهم ترین رکن در ایجاد مزیت رقابتی، مدیریت منابع انسانی است چون تنها مزیت رقابتی در نیروی انسانی و کیفیت نیروی انسانی است که امکان کپی برداری ندارد.

اسلامیان با بیان اینکه کارکنان وزارت راه و شهرسازی از حیث جبران معیشت یکی از پایین ترین سرانه ها را دارد گفت:طرح جدیدی توسط امور استخدامی کشور در حال پیگیری است که آنهم جذب موثر نیروی موثر انسانی در پستهای کلیدی است و اولین استانی که این اتفاق در آن رخ خواهد داد زنجان و اولین دستگاه هم راه و شهرسازی است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست