• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۸-۲۵
  • شناسه خبر: 29742

افتتاح ۱۴۶ پروژه عمرانی در هفته بسیج/بسیج خدمتگذار ملّت است

تعداد پروژه‌های عمرانی بسیج و سپاه یک هزار و ۳۹۴ پروژه است که ۱۴۶ مورد آن در هفته بسیج افتتاح خواهد شد و مابقی نیز در حال اجرا است.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» سردار پاسدار،ابوالفضل طهماسبی جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: برنامه های هفته بسیج امسال با شعار “بسیج خدمتگزار ملّت” با هدف تجلی اعتلای بسیج و تبیین مجاهدتها و بن بست شکنی ها، معرفی الگوهای تربیتی و اسوه های معرفتی بسیج به عنوان پرچمداران تمدن نوین اسلامی، ارائه تصویر حقیقی بسیج با معرفی خدمات متنوع و وسیع آن به مردم و تبیین مکتب بسیج و انعکاس ظرفیت ها قابلیت ها و مجاهدت ها در طول تاریخ انقلاب اسلامی آغاز میشود .

طهماسبی گفت: به فرموده مفام معظم رهبری” بسیج پاره تن مردم است” و هرگز نباید مصالح مردم را فراموش کند.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات وسیع به مردم از سیاستهایی است که در بسیج دنبال می شود چون معتقدیم بسیج از مردم است و تشکیلات بسیج از همین مردم شکل گرفته است گفت: کارنامه درخشان بسیج نه به اذعان ما که به اذعان دشمنان برکسی پوشیده نیست همانطور که در ۸ سال دفاع مقدس توانست از کشور دفاع کند.

طهماسبی با بیان اینکه بسیج امید آفرین و برای دشمن بیم آفرین است گفت: برنامه های هفته بسیج با تمرکز بر پایگاه های بسیج در محلات مختلف و کانونهای اقشار مختلف بسیج خواهد بود چون معتقدیم پایگاه یک سپاه در محله است که در حوزه های مختلف اعتقادی و فرهنگی و امنیتی کار می کند.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان افزود: راه اندازی صندوق های قرض الحسنه با مشارکت گروه های جهادی، برگزاری مناظرات دانشجویی و پخش از شبکه استانی اشراق، نواختن زنگ مقاومت در ۵۴۰ مدرسه، اجرای رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۱۱۰۰ بسته معیشتی، اجرای برنامه دختران حاج قاسم در مدارس، یادواره شهدا با عنوان آبروی محله، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در استان‌، طرح جهاد روشنایی با پنج پنل خورشیدی پنج کیلووات به سه هزار خانوار محروم از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان است.

طهماسبی با بیان اینکه بسیج امروز ارزشمندتریم یادگار اعجازگونه امام است گفت: بسیج امروز بر قله انعطاف پذیری قرار گرفته و در حوزه های مختلف سازندگی و محرومیت زدایی وعلمی و فرهنگی و کمک به محرومین و مستضعفین خدمترسانی می کند.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۶۰ عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار خواهد شد گفت: برگزاری رویداد تولیدات دیجیتال بسیج ،افتتاح مرکز مشاوره خانواده در دو شهرستان، برگزاری جشنواره سواد رسانه ای، همایش تجلیل از پایشگران بسیجی در صنعت، کلنگ زنی ۱۰۹ واحد مسکونی برای بسیجیان معسر، افتتاح پروژه های آبرسانی در روستاها ،رونمایی از کتاب مثلث سرخ درباره زندگینامه شهید ناصر اجاقلو از دیگر برنامه های هفته بسیج خواهد بود.

طهماسبی با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی توسط بسیج نیز گفت: در مجموع پروژه‌های عمرانی بسیج و سپاه یک هزار و ۳۹۴ پروژه است که ۱۴۶ پروژه افتتاح خواهد شد و بقیه در حال اجرا است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست