• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۸-۲۹
  • شناسه خبر: 29796

حضور ۳هزار و ۶۰۰ جهادگربسیجی در رزمایش جهادگران فاطمی / اجرای ۵۷ پروژه آب شرب روستایی درهفته بسیج

۱هزار و ۳۵۰ گروه جهادی در استان زنجان توسط نواحی مقاومت و پایگاه‌ها سازمان‌دهی شده‌اند و بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ جهادگر بسیجی در رزمایش جهادگران فاطمی شرکت کرده‌اند و در مناطق هدف به مدت یک هفته تا ده روز حضور خواهند داشت.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در رزمایش جهادگران فاطمی ضمن تبریک هفته بسیج با بیان اینکه یک هزار و ۳۵۰ گروه جهادی در استان زنجان توسط نواحی مقاومت و پایگاه‌ها سازمان‌دهی شده‌اند وبیش از ۳ هزار و ۶۰۰ جهادگر بسیجی در این رزمایش شرکت کرده‌اند و در مناطق هدف حضور خواهند داشت و به مردم خدمت‌رسانی خواهند کرد.

کرمی با اشاره به برنامه‌ریزی برای نصب و راه اندازی ۳هزار پنل خورشیدی در استان زنجان گفت: ۳۰ تعاونی اشتغال‌زایی و ۱۸ بازارچه فروش در راستای اقتصاد مقاومتی در استان زنجان راه‌اندازی شده است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: راه اندازی ۸ قرارگاه جهادی و سازندگی شهرستانی برای گروه های جهادی واجرای ۵۷ پروژه آب شرب روستایی با همکاری آبفای زنجان و ۵۳ پروژه آبرسانی در مناطق محروم از برنامه های هفته بسیج است .

وی افزود: ۶ پروژه آب کشاورزی مهم و اثر گذار در استان به انجام رسیده است و ۱۶۰ خانه محروم با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در دستور کار است که ۲۰ واحد آن در هفته بسیج افتتاح می‌شود.

کرمی با اشاره به اجرای ۹۹ پروژه زودبازده که ۷۵مورد ان در هفته بسیج افتتاح میشود گفت: رزمایش جهادگران فاطمی به مدت یک هفته تا ۱۰ روز در سراسر استان زنجان اجرا می‌شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست