• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۹-۰۳
  • شناسه خبر: 29864

پرداخت۱۱ میلیارد و۹۵۰ میلیون تومان صدقات از ابتدای سال در زنجان

۱۲۳ هزار و ۱۲۶ مشترک طرح صدقات کمیته امداد استان زنجان هستند و ۶ هزار و ۷۷۹ مشترک حقیقی و حقوقی از ابتدای سال جاری تاکنون به جمع مشترکین صندوقهای صدقات اضافه شده اند.خیران زنجانی از ابتدای امسال بیش از۱۱ میلیارد و ۹۵۰ می ...

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» روح اله صالحی مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشی از جمع آوری و ساماندهی صدقات جمع آوری شده از ابتدای سال جاری تاکنون، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین طرح‌های اجرایی کمیته امداد در حوزه توانمندسازی و خدمت‌رسانی موثر به خانواده‌های عزیز تحت حمایت، اجرای طرح جمع‌آوری صدقات است.

صالحی گفت: ۱۲۳ هزار و ۱۲۶ مشترک طرح صدقات کمیته امداد استان زنجان هستند و ۶ هزار و ۷۷۹ مشترک حقیقی و حقوقی از ابتدای سال جاری تاکنون به جمع مشترکین صندوقهای صدقات اضافه شده اند.

صالحی اضافه کرد: خیران نیکوکار زنجانی از ابتدای امسال بیش از۱۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند.

وی افزود: وجوهات حاصل از طرح صدقات در هر منطقه برای ارائه خدمات مورد نیاز خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند در بخش‌های مختلف از جمله مسکن، امور تحصیلی و فرهنگی، ازدواج نیازمندان، امور درمانی و خدمات موردی بر اساس نیاز سنجی انجام شده در همان مناطق هزینه شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه توسعه روش‌های نوین در جذب کمک‌های مردمی از برنامه‌های راهبردی و اولویت‌های اصلی در حوزه مشارکت‌‍‌های مردمی است افزود: شهروندان می‌توانند از طریق کد آنی پرداخت #۰۲۴*۸۸۷۷* و کد کیوآر  اختصاصی از طریق تلفن همراه، صدقه پرداخت کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست