• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۹-۰۸
  • شناسه خبر: 29928

نخستین رویداد ملی تا ثریّا در بخش سرمایه گذاری در طرح های فناور در زنجان برگزار می شود

نخستین رویداد ملی تا ثریا در بخش سرمایه گذاری بر روی طرح های برتر فناور (DEMO DAY)، دهم آذر برگزار می شود.در این رویداد سرمایه گذاران حضور خواهند داشت و فناوران طرح های برتر خود را به سرمایه گذاران ارائه خواهند داد.

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» علی رضا خانی مسئول بسیج علمی و پژوهشی استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نخستین رویداد ملی تا ثریا در بخش سرمایه گذاری بر روی طرح های برتر فناور (DEMO DAY)، برگزار می شود اظهار کرد:این رویداد با هماهنگی و دعوت از سرمایه گذاران مطرح کشوری و استانی به همت قرارگاه علم و فناوری بسیج، ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان زنجان و شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج برگزار می شود.

علی رضا خانی گفت: در این رویداد سرمایه گذاران حضور خواهند داشت و فناوران طرح های برتر خود را به سرمایه گذاران ارائه خواهند داد.

وی افزود: تاکنون حدود ۲۷طرح به دییر خانه رسیده و ارزیابی اولیه انجام شده و درحال انجام ارزیابی نهایی هستیم تا در صبح رویداد طرح ها به سرمایه گذاران معرفی شوند.امیدواریم این رویداد قدم کوچکی در جهت معرفی طرح ها به سرمایه گذاران باشد و تفاهم نامه هایی منعقد شود تا بتوانیم در جهت تجاری سازی و اشتغال دانش بنیان قدم هایی را برداریم و در جهت ارتباط صنعت و دانشگاه موثر باشد. ارائه نیاز های برتر استان دربخش صنایع کوچک، متوسط و کارخانجات بخش مهمی از این رویداد است.

مسئول بسیج علم و فناوری استان زنجان گفت: در رویداد علمی تا ثریا با همکاری فن بازار استان، شرکت شهرک های صنعتی و پارک علم و فناوری حدود پنج مورد از نیازهای استان توسط کارشناسان تحقیق و توسعه شناسایی شده است.

رضاخانی گفت: جامعه مخاطب این رویداد متشکل از دانشجویان، نخبگان، اساتید و… خواهد بود و به منظور ارائه بهتر طرح ها در روز رویداد، نشست پیش رویداد روز سه شنبه با شرکت های های دانش بنیان برگزار خواهد شد.

وی درخاتمه از برگزاری جشنواره جهاد گران علم و فناوری بسیج در دهم آذر و در محل دانشگاه زنجان همزمان با رویداد تا ثریا خبر داد و افزود: در این جشنواره از برگزیدگان بسیج در حوزه های مختلف مراکز رشد، پایگاههای علمی، برگزیدگان اقشار دانشور و مدیران برتر تقدیر خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست