• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۹-۰۹
  • شناسه خبر: 29955

بهره مندی استانهای دیگراز بودجه عمومی کشور بیشتر از زنجان است

بهره مندی بسیاری از استانها به نسبت استان زنجان، از بودجه عمومی کشور بیشتر است. در حالی که ما به بودجه عمومی کشور بیشتر خیر می رسانیم اما کمتر بهره مند می‌شویم. از نمایندگان استان در مجلس انتظار پیگیری این موضوع را دا ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن افشارچی استاندار زنجان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهارکرد: با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های مختلف برای پیشبرد پروژه ها باید به صورت کلان فکر کنند، گفت: اما در عمل اگر همین برنامه‌های کلان را بصورت کوچک و کوتاه مدت ببینند و عملیاتی کنند به نتیجه می‌رسد.

افشارچی با بیان اینکه مدیران منتظر اسناد بالادستی نباشند، بلکه باید با مدنظر قرار دادن چارچوب کلان نگری، پروژه های خود را عملیاتی کرده و پیش ببرند گفت: زیرساخت‌های گردشگری، خدمات بازرگانی، توسعه دیجیتال، محیط زیست از جمله مواردی هستند که در این چارچوب قرار دارند.

استاندار زنجان با بیان اینکه بهره مندی بسیاری از استانها به نسبت استان زنجان، از بودجه عمومی کشور بیشتر است گفت: انتظار ما این است که امسال افزایش چشمگیری در بودجه استانی داشته باشیم تا با اختصاص عادلانه، به سایر استانها نزدیک شویم.

محسن افشارچی افزود: در حالی که ما به بودجه عمومی کشور بیشتر خیر می رسانیم اما کمتر بهره مند می‌شویم که این موضوع باید در سال‌های گذشته درمان می شد که البته هنوز هم دیر نشده است ضمن اینکه از معاونت اقتصادی ، مدیریت برنامه‌ریزی و نیز نمایندگان استان در مجلس انتظار پیگیری جدی در این خصوص داریم و امیدواریم افزایش بودجه را امسال شاهد باشیم. .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست