• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۹-۲۲
  • شناسه خبر: 30074

مسابقات قهرمان کشوری بیماران خاص هموفیلی در زنجان برگزار می شود

مسابقات قهرمان کشوری بیماران هموفیلی در رشته های پتانک، دارت، شطرنج در دو بخش آقایان و بانوان، از ۲۳ الی ۲۵ آذرماه سالجاری به میزبانی استان زنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»رقیه کامران دبیر اجرایی مسابقات قهرمان کشوری هیئت ورزش بیماران خاص گروه هموفیلی در جمع خبرنگاران اظهارکرد:

کامران گفت: در مجموع ۹۰ ورزشکار هیئت ورزش بیماران خاص گروه هموفیلی از سرتاسر کشور در این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت افزود : دو نفر از ورزشکاران هموفیلی زنجان نیز در رشته های پتانک و دارت در این مسابقات حضور دارند .

دبیر اجرایی مسابقات قهرمان کشوری بیماران خاص گروه هموفیلی با بیان اینکه مسابقات رشته های ورزشی دارت و شطرنج در محل ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب و رشته پتانک نیز در محل زیرزمین انجمن خیریه کلیوی برگزار خواهد شد.

وی گفت: اختتامیه این مسابقات در ۲۵ آذرماه سالجاری در محل اتاق بازرگانی استان زنجان با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار می‌شود.

رقیه کامرانی افزود: برگزاری این رقابت ها نقش بسزایی در ایجاد شور و نشاط در جامعه ورزشی بیماران خاص دارد و در افزایش روحیه آن ها تاثیر فروان خواهد داشت.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست