• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۹-۲۳
  • شناسه خبر: 30099

شرکتهای خدمات رسان نسبت به ایجاد زیر ساختها در پروژه های مسکن ملی بی اعتنایی می کنند

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با انتقاد از رویکرد شرکت های خدمات رسان گفت: این شرکت ها به جای کمک برای پیشرفت پروژه های اقدام ملی مسکن، در این زمینه مانع ایجاد می کنند.متاسفانه در دوره اخیر شرایط نهضت ملی مسکن طوری ج ...

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در جلسه بررسی مشکلات پروژه های نهضت مسکن ملی در غرب زنجان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه پروژه متوقفی در پروژه های نهضت ملی مسکن در سایت غرب زنجان وجود ندارد و تنها چند نگرانی در خصوص روند ادامه اجرا وجود دارد.

اسماعیلی گفت: برای روند رو به جلوی پروژه های نهضت مسکن ملی همراهی شرکتهای خدمات رسان را نیاز داریم و بخش اعظمی از پروژه های نهضت ملی مسکن بیش از ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در این میان نیاز است امکانات روبنایی و زیر ساختها فراهم شود ولی متاسفانه شرکتهای خدمات رسان برخورد مطالبه گرایانه با راه و شهرسازی دارند و این اصلا خوب نیست‌.
وی با انتقاد از رویکرد شرکت های خدمات رسان در زمینه اجرای پروژه های اقدام ملی مسکن گفت: این شرکت ها به جای کمک برای پیشرفت پروژه های اقدام ملی مسکن، در این زمینه مانع ایجاد می کنند.

وی افزود: متاسفانه در دوره اخیر شرایط نهضت ملی مسکن طوری جلو رفته که شرکتهای خدمات رسان نسبت به ایجاد زیر ساختها در پروژه های مسکن ملی بی اعتنایی می کنند و اگر این روند ادامه داشته باشد در زمان تعیین شده پروژه ها به مردم واگذار نمی شود.
اسماعیلی گفت: برای کاهش آورده و سرشکن شدن سهم آورده متقاضیان در پروژه های اقدام ملی مسکن در زمینه ایجاد زیرساخت ها، شرکت های خدمات رسان، اداره و شهرسازی را همراهی کنند.
وی خواستار تشکیل نشست مشترک بین راه و شهرسازی و شرکت های خدمات رسان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان شد، و افزود: خوشبختانه اداره کل راه و شهرسازی استان توانسته در تامین زمین برای ساخت مسکن ملی موفق عمل کند و تاکنون هم به خوبی جلو رفته است ولی در تامین زیر ساختها همکاری لازم از طرف شرکتهای خدمات رسان وجود ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: شرکتهای خدمات رسان رفتار خوبی با اداره کل راه و شهرسازی ندارند و باید حجم عظیم کار نهضت ملی مسکن را درک کرده و زیر ساختها را فراهم کنند.
اسماعیلی با بیان اینکه تمام اصول فنی در اجرای پروژه های مسکن ملی رعایت می شود افزود: خوشبختانه درصد زیادی از پروژه های مسکن ملی از روند پیشرفت خوبی برخوردار هستند و تاخیر در تامین زیر ساختها ما را با مشکل رو به رو می کند.
وی با بیان اینکه اولین پروژه مسکن ملی در غرب زنجان افتتاح می شود، افزود: اولین پروژه در این مجموعه تا آخر سال یا ۲۲ بهمن ماه افتتاح خواهد شد و تحقق این مهم هم نیازمند همراهی شرکتهای خدمات رسان است و باید با جدیت وارد میدان شوند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: این امید را به مردم می دهیم که تا اواخر سال برخی از پروژه ها در غرب زنجان تحویل متقاضیان داده می شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست