• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۰-۰۳
  • شناسه خبر: 30285

 بارش برف و كاهش ديد در محورهاي مواصلاتي استان زنجان

رئيس پليس راه استان با اشاره به بارش برف و کاهش دید در محور هاي مواصلاتي استان به رانندگان توصيه كرد: با تجهيزات كامل زمستاني و ايمني در جاده ها تردد كنند.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محمد علی عظیمی رئيس پليس راه استان زنجان اظهار کرد: بارش برف از شب گذشته در استان زنجان شروع شده و هم اكنون نيز در حال باريدن است . با توجه به شدت و سنگيني بارش برف احتمال ادامه بارش ها در روزهاي آتي و مه آلود بودن منطقه متصور و عبور و مرور در محورهاي ( تهم – چورزق ، دندی ، خانچایی ) فقط با زنجير چرخ امكان پذير است.
 
عظیمی از رانندگان خواست خودرو خود را به تجهيزات ايمني ، وسايل گرمايي و زنجير چرخ تجهيز و در صورت امکان از سفر هاي غير ضروري خودداري كنند.در اين راستا، لغزندگي جاده‌ها و كاهش ديد رانندگان خصوصا با وجود مه غليظ در ساعات صبحگاهي، متصور است.
 
وی با اشاره به اینکه از ابتدای صبح ماموران پلیس راه استان با تشكيل اكيپ هايي اقدام به امداد رساني به شهروندان و آموزش بستن زنجير چرخ کرده است ، اضافه كرد: رعايت فاصله طولي بيشتر با خودرو جلویی، رانندگي با سرعت مطمئنه، اطمينان از سالم بودن وسيله نقليه قبل از حركت و اطمينان از سالم بودن سيستم روشنايي و برف‌پاك كن، از موارد بسيار مهم براي رانندگي در چنين شرايط جوي، محسوب مي‌شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست