• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۰-۰۴
  • شناسه خبر: 30303

ثبت۱۰ تصادف در جاده های استان همزمان با بارش برف و کولاک

نیروهای امداد و نجات هلال احمرزنجان ۴۴ مسافر در راه مانده را در مساجد شهر قیدار، طارم و ماهنشان اسکان داده‌اند. برای ۱۵۷ نفر حادثه دیده و گرفتار در برف و کولاک توسط ۱۲ تیم عملیاتی در جاده های استان زنجان امدادرسانی شده ...

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»سید قاسم موسوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته برای ۱۵۷ نفر حادثه دیده و گرفتار در برف و کولاک توسط ۱۲ تیم عملیاتی در جاده های استان زنجان امدادرسانی شده است.

موسوی گفت: در این امدادرسانی ها ۴۴ نفر از مسافران درراه مانده در مسجد زینبیه شهر قیدار، ماهنشان و طارم اسکان داده شدند و برای آنها ۴۰ تخته پتو توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ تیم عملیاتی شامل ۶۶ نجاتگر و نیروی عملیاتی برای درراه ماندگان در مسیرهای ارتباطی استان زنجان امدادرسانی کردند و در این عملیات ها ۹ دستگاه آمبولانس و سه دستگاه خودروی نجات و کمک دار بکارگیری شد.

وی از وقوع ۱۰ مورد تصادف طی ۲۴ ساعت گذشته در جاده های استان زنجان خبرداد و گفت: در این تصادف ها ۳۷ نفر حادثه دیده، ۲۱ نفر از هموطنان مصدوم و ۳۵ نفر دیگر نیز آسیب دیدند و این حوادث ۲ فوتی در صحنه برجا گذاشت

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۱۷ تیم عملیاتی شامل ۹۰ نفر از نجاتگران و نیروهای عملیاتی به هموطنان در این حوادث فعالیت داشتند.

موسوی افزود: ارائه خدمات امدادی طرح زمستانی هلال احمر این استان در ۱۱ پایگاه و ۶ پست امداد و نجات جاده ای استان انجام می شود. پایگاه های امداد و نجات جاده ای هلال احمر استان زنجان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست