• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۱-۰۱
  • شناسه خبر: 30786

دستور دادستان زنجان برای شناسایی و دستگیری متکدیان حرفه ای

دادستان زنجان در نامه ای به پلیس اطلاعات و امنیت زنجان دستور داد ظرف یک هفته برای شناسایی و دستگیری متکدیان حرفه ای و اموالشان که بعنوان لیدر اقدام به فعالیت مجرمانه می کنند اقدامات لازم بعمل آید .

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» دادستان مرکز استان زنجان در نامه ای به رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان زنجان دستور داد متکدیان حرفه ای و لیدرها شناسایی و دستگیر شوند.

بهروز عباسی دادستان مرکز استان زنجان گفت: با توجه به مفاد مواد ۷۱۲ و ۷۱۳ قانون مجازات اسلامی و جرم انگاری قانونی در خصوص تکدی گری حرفه ای و بکارگماردن افراد صغیر یا افراد دیگر جهت تکدی گری ، به منظور پیشگیری از وقوع جرم و برخورد قانونی با افرادی که بصورت لیدر افراد صغیر را به این امر می گمارند، اقدامات پیشگیرانه لازم و ضروری است.

دادستان زنجان در این نامه با دستور به رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان تأکید کرد : ظرف یک هفته برای شناسایی و دستگیری متکدیان حرفه ای و اموالشان که بعنوان لیدر اقدام به فعالیت مجرمانه می کنند اقدامات لازم بعمل آید .

عباسی افزود: حضور متکدیان حرفه ای و بکارگیری افراد صغیر چهره‌ی ناخوشایندی از شهر و اجتماع نمایش می‌دهند و بنابر این دستگاههای متولی در این خصوص به وظیفه خود عمل کنند در غیر اینصورت و ترک فعل مسئولان، برخورد قانونی خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست