• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۱-۰۴
  • شناسه خبر: 30845

 تعداد محدودی از واحدهای نهضت ملی مسکن قبل از پایان سال در زنجان قابل واگذاری است

بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دست احداث است که حدود ۱۶ هزار واحد از این تعداد در شهر زنجان ساخته میشود و تعداد محدودی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن قبل از عید ۱۴۰۲ در زنجان ق ...

اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در جمع خبرنگارارن با اشاره به اینکه در استان زنجان بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در دست احداث است گفت: حدود ۱۶ هزار واحد از این تعداد در شهر زنجان در حال اجرا است.

اسماعیلی گفت: پروژه‌های نهضت ملی مسکن در غرب و شرق زنجان در حال ساخت است و متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها با توجه به شروع زمان ساخت متغیر است ولی به طور میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان بیش از ۳۰ تا ۴۰ درصد است و تلاش می‌کنیم تا پروژه‌ها در بهترین حالت و کمترین زمان ممکن به مرحله تحویل واحد برسد.

وی افزود: (طرح پایش) پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان با هدف تسریع در روند اجرای پروژه‌ها از دی ماه امسال آغاز شده است و هر هفته جلسه کارگروه در قالب پایش با حضور اعضای کارگروه مسکن در محل کارگاه‌ پروژه‌های نهضت ملی مسکن و نیز سالن جلسات اداره کل با محوریت بررسی مشکلات و همچنین تعیین برنامه زمان بندی تحویل واحدها به متقاضیان برگزار می‌شود.

اسماعیلی، با بیان اینکه به طور مرتب و هفتگی  از پروژه‌های نهضت ملی مسکن بازدید می کنیم گفت: از نزدیک روند پیشرفت پروژه‌ها و کارها را رصد می‌کنیم و تنها هدف ما زود صاحب خانه شدن مردم است و برای تحقق آن تمام تلاش خود را می‌کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه استاندار و معاون عمرانی استانداری نیز به صورت مستمر از پروژه‌های نهضت ملی مسکن بازدید می‌کنند و نسبت به تسریع در اجرای پروژه‌ها بسیار تاکید دارند گفت: تعداد محدودی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن قبل از عید ۱۴۰۲ در زنجان قابل واگذاری است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست