• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۱-۰۶
  • شناسه خبر: 30876

افتتاح فاز اول پروژه مسکن صائین قلعه در دهه فجر/ تحویل پروژه ۳۶۸واحدی گلشهر نیمه دوم سال آینده

پروژه ۱۶ واحدی نهضت ملی مسکن در صائین قلعه به اتمام رسیده و به زودی افتتاح خواهد شد.پیش بینی می شود پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان در قالب طرح نهضت ملی مسکن با طراحی ۶ بلوک و مساحت ۵۲ هزار و ۵۴۲ متر مربع و با پیشرفت فیزیک ...

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» رضا خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن گفت: بخش اعظمی از این پروژه ها در مراحل مختلف اجرایی اعم از فونداسیون، اسکلت، سفت کاری و نازک کاری ، بیش از ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

خواجه ای گفت: هم اکنون بنیاد مسکن یک هزار و ۲۴۲واحد مسکونی اعم از مسکن شهری و طرح نهضت ملی مسکن در دست اجرا و یک هزار و ۷۳۳ واحد به مساحت ۲۲۳هزار و ۶۳۶ مترمربع نیز در دست طراحی دارد.

وی افزود: پروژه های نهضت ملی مسکن در قالب ۱۲ پروژه(۱۱۵۱ واحد مسکونی) در شهرهای هیدج، صائین قلعه ، خرمدره ، قیدار و ابهر به عهده بنیاد مسکن است که روند اجرای این پروژه‌ها با برنامه زمانبندی شده مطابقت دارد.

خواجه ای با تاکید بر تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان در خصوص اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن گفت: باید همه دستگاه های ذیربط و خدمات رسان در فراهم کردن و ایجاد زیرساخت ها در اجرای پروژه های مسکن پای کار باشند تا پروژه ها به موقع به مردم واگذار شود.

وی در ادامه از افتتاح فاز اول پروژه مسکن صائین قلعه در ایام اله دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر پروژه ۱۶ واحدی نهضت ملی صائین قلعه به اتمام رسیده و به زودی افتتاح خواهد شد.

خواجه ای افزود: علاوه بر اجرای ۱۲ پروژه در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر زنجان از سوی بنیاد مسکن آغاز شده است. این پروژه با طراحی ۶ بلوک و مساحت ۵۲هزار و ۵۴۲ متر مربع و با پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصد در حال انجام است و پیش بینی می شود با محقق شدن منابع مالی پروژه از طریق تکمیل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی، پروژه اوایل نیمه دوم سال ۱۴۰۲ به متقاضیان تحویل شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست