• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۲-۰۳
  • شناسه خبر: 31399

سهمیه بنزین خودروها تغییری نکرده است

هم سهمیه بنزین و هم سهمیه گازوئیل مطابق روال گذشته و مطابق سهمیه هایی که قبلا بوده بصورت ماهانه به کارت های سوخت اختصاص خواهد یافت و هیچگونه تغییری در سهمیه و در قیمت فرآورده ها وجود نخواهد داشت.

حمید حبیبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: در ارتباط با عرضه بنزین در مجاری عرضه استان زنجان و کل کشور هیچگونه محدودیت و تغییر نرخی وجود ندارد.

حبیبی گفت: در آستانه تعطیلات نوروز و شروع سفرهای نوروزی و سال جدید این اطمینان را به همه شهروندان میدهیم که هیچگونه افزایش نرخی در بنزین و گازوئیل وجود نخواهد داشت و هیچگونه تغییر اعم از کاهش یا افزایش در سهمیه های فرآورده های نفتی نیز نخواهیم داشت.
وی افزود: هم سهمیه بنزین و هم سهمیه گازوئیل مطابق روال گذشته و مطابق سهمیه هایی که قبلا بوده بصورت ماهانه به کارت های سوخت اختصاص خواهد یافت.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با بیان اینکه سهمیه بنزین خودروهای شخصی و تک سوز ۶۰ لیتر است که ماهانه شارژ میشود گفت: ۳۰لیتر نیز سهمیه خوروهای دوگانه سوز است که آن هم ماهانه شارژ میشود.
حبیبی گفت: سهمیه ماشین های بنزین سوز ناوگان عمومی اعم از تاکسی ها و وانت بارها که در حمل و نقل بار و مسافر عمومی فعالیت دارند طبق روال قبل ماهانه شارژ خواهد شد و هیچگونه تغییری در سهمیه و در قیمت فرآورده ها وجود نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه محدودیت سوختگیری قبلا در تعدادی از استانها اجرا شده بود و اخیرا نیز در کل کشور اجرا شده گفت: براساس آن در هر مرحله سوختگیری، خودروهای بنزین سوز میتوانند ۴۰ لیتر سوختگیری کنند.
حبیبی افزود: در سنوات گذشته در هر مرحله میتوانستند تا ۶۰ لیتر سوختگیری کنند منتهی الان تنظیمات سامانه هوشمند به نحوی شده است که در هر مرحله از سوختگیری میتوانند ۴۰ لیتر سوختگیری کنند منتهی در تعداد دفعات زیاد تری میتوانند سوختگیری خو را کامل کنند ولی سهمیه بنزین خودروها تغییری نکرده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست