• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۲-۰۷
  • شناسه خبر: 31451

راه اندازی سامانه خرید از کتابفروشی ها

سامانه خرید از کتابفروشی ها در زمینه تحقق عدالت فرهنگی و نیز حمایت از کتابفروشی های سراسر کشور با استفاده از ظرفیت مجازی به نشانی" c.ketab.ir " راه اندازی شد. در این سامانه به هر کد ملی که سیم کارت تلفن همراه به نام آن ث ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» ایرانه حیدری سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران از راه اندازی سامانه خرید از کتابفروشی ها در زمینه تحقق عدالت فرهنگی و نیز حمایت از کتابفروشی های سراسر کشور با استفاده از ظرفیت مجازی به نشانی” c.ketab.ir ” خبر داد.

حیدری گفت: در راستای دستیابی به اهداف دولت مردمی در زمینه تحقق عدالت فرهنگی و نیز حمایت از کتابفروشی های سراسر کشور با استفاده از ظرفیت مجازی به نشانی” c.ketab.ir “راه اندازی شده است.

وی افزود: در این سامانه به هر کد ملی که سیم کارت تلفن همراه به نام آن ثبت شده باشد مبلغ یک میلیون ریال یارانه خرید کتاب تعلق گرفته و خریداران می توانند با مراجعه با سامانه ( c.ketab.ir )ضمن ثبت نام، کتابهای مورد نظر خود را از کتابفرو شی های عضو خریداری و با پرداخت صرفا هشت هزار تومان برای هر بسته پستی از هر نقطه کشور، کتابهای خریداری شده را در نشانی ثبت شده تحویل بگیرند.

حیدری گفت: علاوه بر فروش مجازی، امکان فروش حضوری نیز از ششم تا ۱۰اسفندماه ۱۴۰۱فراهم شده است و متقاضیان میتوانند با مراجعه به کتابفروشی های عضو ” سامانه خرید از کتابفروشی ” از یارانه اعتباری اختصاص یافته به کدملی خود نیز استفاده کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست