• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۲-۲۷
  • شناسه خبر: 31870

عرصه ساختمان‌های احداثی در اراضی تصرفی تحت مالکیت دولتی در زنجان واگذار می‌شوند

عرصه ساختمان‌های احداثی در اراضی تصرفی دولتی در زنجان به صورت رایگان (قیمت منطقه ای ) توسط اداره اداره کل راه و شهرسازی استان واگذار می شود.

عبدالله حیدری معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در راستای آئین نامه  اجرایی بند (ک)تبصره (۱۱ )ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱  نسبت به واگذاری عرصه ساختمانهای احداثی در اراضی دولتی به مالکین اعیانی به صورت رایگان (قیمت منطقه ای) اقدام می کند و فرصت مناسبی است تا  مالکین اعیان احداثی در اراضی تصرفی دولتی (بیسیم،اسلام اباد و غیره) نسبت به تکمیل پروند تا پایان سال جاری اقدام کنند.

حیدری گفت:مهلت اجرای آیین نامه مورد نظر تاپایان سال ۱۴۰۱ بوده و درخواست های خارج از مهلت اجرای مصوبه قابل پذیرش نمی باشد.
وی افزود: متقاضیان جهت بهره مندی از تسهیلات مندرج در آئین نامه اجرایی قانون مذکوربه آدرس زنجان-خیابان خرمشهر -جنب اداره کل امور اقتصادی و دارایی _اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بخش معاونت املاک و حقوقی -اداره واگذاری مراجعه کنند. 
حیدری گفت: همچنین متقاضیان می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۷۷۴۸۱۱ تا ۱۳ تماس حاصل کرده و سوالات خود را مطرح کنند.
وی افزود: این طرح در سطح استان شامل عرصه ساختمان‌های احداثی در اراضی تصرفی تحت مالکیت دولت واقع در محدوده یا حریم شهرها و شهرک‌هایی است که قبل از تاریخ ۱۳۹۴.۱.۱ احداث بنا شده است.
معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه اراضی تصرفی شامل اراضی دولتی در داخل محدوده حریم شهرها و شهرک‌ها که در مالکیت دولت بوده و توسط اشخاص حقوقی و حقیقی قبل از تاریخ ۱۳۹۴.۱.۱ تصرف و یا احداث شده و در حال بهره برداری باشد مشمول این آئین نامه هستند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست