• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۱-۱۵
  • شناسه خبر: 31915

اولین واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان به متقاضیان تحویل شد/ متقاضیان نسبت به واریز آورده خود مساعدت لازم را داشته باشند

کلید ۱۹۲ واحد از مجموع واحدهای در دست احداث پروژه برکت از مجموعه پروژه های نهضت ملی مسکن در استان به متقاضیان واگذار شد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» ۱۹۲ واحد از پروژه ۷۴۴ واحدی برکت از مجموعه پروژه نهضت ملی مسکن به متقاضیان تحویل داده شد. این پروژه در سال ۱۳۹۹ اغاز شد.

سید محمد شعاعی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان، در آئین افتتاح این واحدها در زنجان که همزمان با افتتاح ۲۰۰۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن  که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اجرا شد اظهار کرد: دولت سیزدهم نسبت به خانه دار شدن مردم بسیار تاکید دارد و از تمام ابزارها استفاده می کند تا بتواند برای افرادی که خانه ندارند مسکن بسازد.

وی گفت: برای افزایش میزان تسهیلات پروژه های نهضت ملی مسکن به صورت جدی تلاش می کنیم.

شعاعی گفت: استان زنجان جزء استانهای پیشرو در اجرای نهضت ملی مسکن در کشور است و در شرایط امروز  هر چقدر ساخت مسکن زودتر انجام شود بهتر است و در این راستا باید متقاضیان همکاری لازم را داشته باشند.

معاون امور عمرانی استانداری زنجان گفت: مسکن با دو مولفه مهم آورده مردمی و تسهیلات ساخته می شود و مدیرکل راه و شهرسازی استان، استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی تلاش می کنیم تا میزان تسهیلات افزایش یافته و آورده مردمی کاهش یابد.

شعاعی افزود: شرایط بد اقتصادی مردم را درک می کنیم ولی  ساخت و ساز واحد مسکونی با آورده مردمی و تسهیلات ایجاد می شود بنابراین از متقاضیان هم درخواست می شود نسبت به واریز آورده به موقع خود مساعدت لازم را داشته باشند و بدنه دولت هم برای تحقق این مهم تلاش زیادی می کند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست