• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۲-۱۱
  • شناسه خبر: 32330

علت تفاوت قیمت‌ واحدهای نهضت ملی مسکن در تاریخ شروع پروژه‌ها است

در تفاوت قیمت پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیز علت تفاوت قیمت‌ها در شروع پروژه‌ها است. پروژه‌ای که سال ۹۹ شروع شده با پروژه‌ای که سال ۱۴۰۰ شروع شده متفاوت است و همچنین شاهد تورم سالانه هستیم که به تبع آن قیمت تمام شده هم بال ...

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در بخش خبری ساعت بیست شبکه استانی اشراق اظهار کرد: حجم بزرگی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان به تعداد ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد در شهر زنجان احداث می‌شود و از این تعداد بیش از ۶ هزار واحد مسکونی در شرق زنجان و هشت هزارو ۵۰۰ واحد هم در غرب زنجان در دست ساخت است.

اسماعیلی گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن را بیش از ۴۳ درصد است و پروژه‌هایی هم در زنجان بیش از ۷۰  درصد پیشرفت فیزیکی دارند که در این میان بخشی ازپروژه  m۶ که پیشرفت فیزیکی قابل توجهی دارد به متقاضیان اعلام شده و ۱۵ روز فرصت داده شده واریزی‌ خواسته شده را تکمیل کنند تا ۶۴ واحد تحویل متقاضیان شود. خوشبختانه ۱۹۲ واحد مسکونی از پروژه برکت  هم در شهر زنجان قبل از عید به متقاضیان تحویل داده شد.

وی افزود: در تفاوت قیمت پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیز علت تفاوت قیمت‌ها در شروع پروژه‌ها است. پروژه‌ای که سال ۹۹ شروع شده با پروژه‌ای که سال ۱۴۰۰ شروع شده متفاوت است و همچنین شاهد تورم سالانه هستیم و به تبع آن قیمت تمام شده هم بالا خواهد بود و همچنین میزان مساحت هم در افزایش قیمت تمام شده دخیل است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه با تمام توان پیگیر افزایش سقف تسهیلات از ۳۵۰ میلیون تومان به ۵۰۰ تا ۵۵۰ میلیون تومان هستیم گفت: مکاتبات لازم با وزارت راه و شهرسازی انجام شده است و در این خصوص از ظرفیت نمایندگان مجلس هم استفاده شده تا نسبت به افزایش سقف تسهیلات در مجلس همراهی و همکاری لازم را مد نظر قرار دهند.

اسماعیلی گفت: در این میان متقاضیان  هم بر این امر توجه داشته باشند که افزایش سقف تسهیلات از دست ما خارج است و استانی نیست و یک بحث ملی است و برای تحقق این دو خواسته متقاضیان مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان،استاندار و نمایندگان مجلس تلاش می‌کنند تا آورده متقاضیان کاهش یابد و متقاضیان مشکلی نداشته باشند. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه استان زنجان در اجرای نهضت ملی مسکن در سطح کشور جلوتر است، افزود: پیشرو بودن باعث شده مشکلات را زودتر از سایر استان‌ها لمس کنیم ولی خواسته‌های متقاضیان را با جان و دل به مجموعه وزارت راه و شهرسازی انتقال می دهیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست