• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۲-۱۹
  • شناسه خبر: 32490

شهادت مامور پلیس امنیت اقتصادی در درگیری با قاچاقچیان در زنجان

سرگرد "مهدی هادی" از ماموران پلیس امنیت اقتصادی زنجان بامداد امروز حین بررسی خودرو قاچاق با قاچاقچیان درگیر و به جهت شدت جراحت وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» فرمانده انتظامی استان از شهادت سرگرد”مهدی هادی” مامور پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان خبر داد.

سردار “طراقیه” فرمانده انتظامی استان زنجان ضمن عرض تبریک وتسلیت به خانواده شهید هادی با اعلام این خبر اگفت: شهیدی دیگر از سبزپوشان انتظامی که در راه دفاع از حریم امنیت و اقتصاد کشور با قاچاقچیان درگیر شده بود به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بامداد امروز ماموران پلیس امنیت اقتصادی در پی گشت زنی  در مسیر زنجان – تبریز یک دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق  را متوقف کردند. و سرگرد “مهدی هادی” از ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین بررسی خودرو قاچاق با قاچاقچیان درگیر و به جهت شدت جراحت وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار طراقیه تصریح کرد: قاچاقچیان که بعد از جنایت خود  پا به فرار گذاشته بودند  بعد از تعقیب و گریز ماموران دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: دراین رابطه دو دستگاه خودرو، حامل مقادیری زیاد کالای ممنوعه توقیف و تعداد سه نفرمتهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست