• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۳-۰۲
  • شناسه خبر: 32616

طرح اوقات فراغت در ۳۸۵ باب کانون فرهنگی هنری مساجد استان زنجان/ استفاده از ظرفیت مدارس برای تشکیل کلاس های تابستانی

طرح اوقات فراغت در ۳۸۵ باب کانون فرهنگی هنری مساجد استان زنجان برگزار خواهد شد. پیش بینی می شود ۱۰ هزار نفر در این برنامه ها شرکت کنند. امسال از ظرفیت مدارس نیز برای تشکیل کلاس های تابستانی استفاده خواهد شد و کانون های ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن اسلامی، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح اوقات فراغت ویژه اعضای کانون های مساجد استان زنجان همه ساله با آغاز فصل تابستان در مساجد اجرا می شود و امسال نیز این برنامه با عنوان«مسجد، کانون نشاط» و در قالب کلاس های فرهنگی، هنری، تربیتی، آموزشی و ورزشی اجرا خواهد شد.

اسلامی گفت: طرح اوقات فراغت در ۳۸۵ باب کانون فرهنگی هنری مساجد استان زنجان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: پیش بینی می شود ۱۰ هزار نفر در این برنامه ها شرکت کنند.

وی با اشاره به راهبردهای برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد در سال جاری گفت: این برنامه ها با راهبردهای هویت سازی تشکیلاتی، غیرابلاغی و منعطف، خدمت پایه و محوری، مساله محور دقیق و بهره مندی متناسب با نیازها اجرا خواهد شد.

مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان افزود:مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون های مساجد در تیرماه خواهد بود و دعوت عمومی از خانواده ها جهت حضور فرزندان در مساجد برای شرکت در برنامه های اوقات فراغت و اجرای طرح «مسجد، مدرسه و خانواده» با مشارکت آموزش و پرورش در دستور کار ما قرار دارد.

اسلامی گفت:امسال از ظرفیت مدارس نیز برای تشکیل کلاس های تابستانی استفاده خواهد شد و کانون های فرهنگی هنری مساجد مجری طرح اوقات فراغت می توانند کلاس های تابستانی خود را از طریق سامانه بچه های مسجد بارگذاری کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست