• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۳-۰۴
  • شناسه خبر: 32673

عملیات اجرایی پروژه تقاطع های غیر همسطح شهیدان کریمی آغاز شد

کلنگ زنی و عملیات اجرایی بزرگترین پروژه شهر زنجان با احداث و ساخت تقاطع های غیر همسطح در محور بلوار شهیدان کریمی(مسیر آرامستان) آغاز شد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» کلنگ زنی و عملیات اجرایی بزرگترین پروژه با احداث و ساخت تقاطع های غیر همسطح در محور بلوار شهیدان کریمی(مسیر آرامستان) آغاز شد.

محسن افشارچی استاندار زنجان در این مراسم با بیان اینکه این پروژه بخشی از پازل توسعه غرب زنجان و در جهت ایجاد تعادل بین غرب و شرق است گفت:با توجه به توسعه ای که در غرب زنجان خواهیم داشت از جمله بارگذاری مسکن ملی ، الحاق زمین های لیل آباد منطقه ویژه شرکت های دانش بنیان، این پروژه اتفاق بسیار مهم در تردد در مسیرکمربندی شهر زنجان را رقم خواهد زد.

افشارچی گفت: با این خدمات، استاندارد کار کردن و قرارداد بستن و کار کردن در شهر بالا رفته و هر مسئولی هم پس از این بیاید ، باید همین سطح از خدمات را ارائه دهد.

مجید ناصحی مقدم رئیس شورای شهر زنجان نیز در این مراسم با اشاره به پیوست فرهنگی پروژه های شهری گفت: اثر این پروژه در ساختار اجتماعی این منطقه است و اجرای پروژه تقاطع های غیرهمسطح شهیدان کریمی منجربه یکپارچگی ساختار شهر خواهد شد.

ناصحی مقدم گفت: زنجان را با هویت حسینی میشناسند و بازخوردی که از شهرهای دیگر گرفتیم هم بر هویت حسینی و شور و شعور حسینی معطو است که این نقطه قوت باید را باید در پروژه های شهری هم بروز داشته باشد.

وی افزود: بازگشایی محورهای منتهی به پادگان و ۲۲ بهمن در این راستا انجام شده است. وی افزود: اجرای پروژه غیرهمسطح شهیدان کریمی به نحوی برنامه ریزی شده که کوی فرهنگ، ثمین و نانوایان را به لحاظ ارتباطی تقویت خواهد کرد. این پروژه یک راه ارتباطی موثر برای خروجی های شهر زنجان در محور غرب بشمار می رود و امیدواریم در بازه زمانی تعیین شده این پروژه به نتیجه مطلوب برسد.

علیرضا فیروزفر شهردار زنجان نیز با بیان اینکه یک سال پرتلاش در شهرداری زنجان را پشت سر گذاشتیم و توانستیم رضایت نسبی در مردم ایجاد کنیم گفت: امسال را هم با اهداف متعددی با توجه به راهبردهایی که شورای شهر در نظر گرفته شروع کردیم که یکی از این اهداف پروژه محور شهیدان کریمی است که این مسیر را ساماندهی خواهد کرد.

وی افزود: اگر این پروژه انجام نمی شد در آینده تردد در این مسیر ممکن نمی شد . در این منطقه با احداث مسکن ملی و مشکلات ترافیکی متعدد مواجه خواهمی بود که با ساماندهی که در این محور اتفاق خواهد افتاد امیدواریم بیش از این شاهد توسعه شهر باشیم .

رضا مقیسه جانشین مدیر پروژه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) نیز در مراسم کلنگ‌زنی بزرگترین پروژه شهر زنجان گفت: با رشد و توسعه روز افزون جمعیت، ملزم به توسعه زیرساختهای شهر به طور متناسب هستیم.

مقیسه با بیان اینکه یکی از وظایف مدیران و حاکمیت این است که سطح رضایت مردم را بالا ببرند و به عنوان سرمایه اجتماعی آن را حفظ کنند گفت: درحال حاضر ترافیک مشکلات بسیاری برای مردم دارد و قطعا اگر این پرو‌ژه ها انجام نشود مشکلات متعددی در دراز مدت ایجاد خواهد شد.

وی افزود:سرمایه عظیم مهندسی در قرارگاه خاتم متعلق به مردم است و سرمایه شخصی نیست و اگرهم سودی داشته باشد برای تقویت بنیه دفاعی کشور استفاده می شود.

گفتنی است هزینه این پروژه ۹۹۷ میلیارد تومان است که توسط قرارگاه خاتم الانبیاء طی دو سال اجرا خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست