• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۳-۰۷
  • شناسه خبر: 32761

استعفای ۵عضو اتاق بازرگانی زنجان به دلیل دخالت مسئولین دولتی درانتخابات هیئت رئیسه

۵عضو اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان استعفای خود را از عضویت در اتاق اعلام کردند. دلیل این استعفا دخالت مسئولین دولتی و برخی نمایندگان استان در انتخابات هیئت رئیسه عنوان شده است .

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» تعدادی از اعضاِ هیئت نمایندگان استان زنجان در اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی زنجان استعفای خود را از عضویت در این اتاق اعلام کردند.

افشین آشوری،سهندعلی فلاح، سید علی حجازیان، محسن حمیدی و ولی اله منصوری ۵عضو اتاق بازرگانی زنجان هستند که طی نامه استعفای خود را از عضویت در هئت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان اعلام کرده اند.

دلیل این استعفا برگزاری انتخابات ناسالم هیئت رئیسه اتاق و دخالت مستقیم و غیر مستقیم مدیران دولتی در مهره چینی هیئت رئیسه و خدشه دار شدن رقابت در بخش خصوصی که اتاق بازرگانی را تبدیل به اتاق شرکای تعدادی از نمایندگان و مسئولان استان کرده است ، عنوان شده است.

سهند علی فلاحی در گفت و گو با خبرنگار پیام ملّت اظهار کرد: همه توضیحات و دلایل استعفا در متن آمده است و نیاز به توضیح بیشتری نیست. اگر جزئیات بیشتری لازم بود به طور مکتوب مجدداً اعلام خواهد شد.

متن این استعفا چنین است:

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست