• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۳-۰۷
  • شناسه خبر: 32753

راه اندازی سیستم ارجاع َهوشمند نظارت در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان

سیستم ارجاع هوشمند نظارت در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان راه‌اندازی شد. سیستم ارجاع هوشمند نظارت بصورت پایلوت در شهرستان خدابنده راه اندازی گردید و مقرر شد، تا پایان سال با هماهنگی های لازم در کل استان پیاده سازی ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» جلسه هماهنگی راه اندازی سیستم ارجاع هوشمند نظارت در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان برگزار شد.

دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همکاری دفتر مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت سیاست های توسعه ای خود در خصوص تعیین ناظرین نظام فنی و مهندسی ساخت و ساز و دفاتر طراحی در روستاهای کشور،و وفق مفاد و شیوه‌نامه ارجاع نظارت و کنترل عملکرد به منظور ارجاع مناسب کار نظارت به ناظران و حفظ شئون حرفه ای و عدالت ناشی از اجرای کار به آنان، ضمن رعایت حدود صلاحیت مندرج در مواد آیین نامه اجرایی، نسبت به تعیین ناظران هر ساختمان اقدام خواهد نمود.

درراستای رسیدن به این هدف، طراحی سامانه ارجاع نظارت را در دستور کار خود قرار داده و تمامی توان خود را برای ارجاع دقیق و کامل و عادلانه این امر به کار گرفته است. که در این زمینه سیستم ارجاع هوشمند نظارت بصورت پایلوت در شهرستان خدابنده راه اندازی گردید و مقرر شد، تا پایان سال با هماهنگی های لازم در کل استان پیاده سازی و به بهره برداری برسد.

به این منظور با یک برنامه‌ریزی چند ماهه و استفاده از تجربیات افراد متخصص و کارگروه‌های تخصصی، ضمن تهیه الگوریتم فرایند ارجاع نظارت هوشمند، برنامه نویسی سامانه مربوطه ذیل سامانه جامع نظام فنی روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به صورت همزمان صورت پذیرفت .

مهمترین هدف در تهیه این سامانه، علاوه بر ارجاع نظارت به صورت عادلانه، شفاف سازی عملکرد سامانه امکان مشاهده بر خط عملکرد تمامی کاندیدها بعد از یک پروژه خاص را می توان مشاهده نمود.

همچنین امکان انتخاب اختیاری پروژه بین موارد متعدد برای کلیه افراد دارای شرایط اولیه انجام کار از دیگر امتیازات این طرح است.

شایان ذکر است،ارجاع کار به مهندسان ، براساس یک سیستم امتیازدهی پیشرفته و هوشمند همراه با ابزارهای تشویقی می باشد که مسلما باعث ایجاد عدالت، افزایش کیفیت عملکرد و انجام اثر بخش تعهدات خواهد بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست