• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۳-۰۸
  • شناسه خبر: 32773

پیش‌بینی برگزاری اردو برای ۱۰ هزار نوجوان زنجانی در اوقات فراغت تابستان

در اوقات فراغت امسال برگزاری اردو برای ۱۰ هزار نوجوان پیش‌بینی شده است.در مرحله نخست تدارک اردو برای ۱۰ هزار نفر در نظر گرفته شده و در قالب اردوهای ۱۰۰ تا ۱۲۰ نفره در دو بخش دختران و پسران افراد به اردوگاه‌ها اعزام می‌شو ...

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حجت‌الاسلام سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در جلسه شورای عالی نهادهای حوزوی استان زنجان جهت برنام ریزی برای اوقات فراغت  اظهار کرد: در کارگروه اجتماعی طرحی را با محوریت اردوهای ماجرامحور ارائه دادیم که استاندار زنجان نیز دستور پیگیری برگزاری اردوها را دادند.

احمدی گفت: در این اردوها از ظرفیت اردوگاه‌های در اختیار سپاه و آموزش و پرورش استفاده خواهد شد. کارهای مقدماتی انجام شده و جلساتی را با کسانی که در حوزه اوقات فراغت دخیل هستند برگزار کرده‌ایم.ضمن اینکه دبیر اوقات فراغت اداره ورزش و جوانان است و دستگاه‌هایی مثل تبلیغات اسلامی عضو آن هستند.

وی افزود: هزینه حضور هر شخص در اردو با احتساب مبالغ مورد نیاز برای تغذیه، برنامه فرهنگی و جوایز ۳۰۰ تومان برآورد شده است و باید از ظرفیت همه مجموعه‌ها مثل کانون‌های فرهنگی مساجد، حوزه‌های علمیه، سپاه، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، شهرداری و مساجد استفاده کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در مرحله نخست تدارک اردو برای ۱۰ هزار نفر در نظر گرفته شده و در قالب اردوهای ۱۰۰ تا ۱۲۰ نفره در دو بخش دختران و پسران افراد به اردوگاه‌ها اعزام می‌شوند.

وی گفت: اردوگاه‌ها نیازمند تقویت تجهیزات تفریحی و ورزشی است. اگر زیرساخت‌ها آماده شود از دهه دوم تیرماه تا آخر مهر ماه می‌توانیم اردوها را برگزار کنیم تا دانش‌آموزان را در فضای بانشاط به ظرفیت‌های انقلاب، مسجد و حوزه‌های تربیتی گره بزنیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست