• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۰-۰۱
  • شناسه خبر: 233

شهردار زنجان: بودجه درآمدی سال ۹۵ شهرداری زنجان تقدیم شورای شهر می‌شود

پیام ملت – حبیب یگانه در جلسه علنی شورای شهر زنجان با بیان اینکه نامه اصلاح و متمم بودجه سال آینده شهرداری زنجان گذشته به شورای شهر ارسال شده است، اظهار داشت: بودجه درآمدی و پروژه‌های شاخص محوری سال آینده نیز هفته ...

پیام ملت حبیب یگانه در جلسه علنی شورای شهر زنجان با بیان اینکه نامه اصلاح و متمم بودجه سال آینده شهرداری زنجان گذشته به شورای شهر ارسال شده است، اظهار داشت: بودجه درآمدی و پروژه‌های شاخص محوری سال آینده نیز هفته آینده تقدیم شورا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در حدود یک ماه گذشته جلسات مختلفی در مورد تدوین تعرفه‌های درآمدی شهرداری برگزار شده است، ابراز کرد: تعیین تعرفه‌های درآمدی سال آینده شهرداری زنجان به اتمام رسیده است.

شهردار زنجان عنوان کرد: بخش‌های درآمدی و هزینه‌ای بودجه امسال شهرداری نیز به منظور تدوین بودجه سال آینده مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در هفته ۴ جلسه به منظور بررسی بودجه سال آینده شهرداری از زوایای مختلف با حضور معاونان برگزار می‌شود، تصریح کرد: استفاده از نظرات مردمی نیز در تدوین بودجه در دستور کار شهرداری قرار دارد.

یگانه با اشاره به اینکه نظر‌سنجی از مردم برای تعیین اولویت‌های بودجه‌ای به روش‌های مختلف میدانی، پرسشنامه‌ای و غیره انجام شده است، بیان کرد: نتایج این نظر‌سنجی نیز هفته آینده اعلام می‌شود.

در ادامه این جلسه عضو شورای شهر نیز با انتقاد از عملکرد ضعیف معاونت خدمات شهری شهرداری خاطرنشان کرد: شیوه مدیریتی در این سازمان باید از روش سنتی خارج شده و با سیستم اداری به روز اداره شود.

معصومه حمزه‌تبار با تاکید بر اینکه متاسفانه هیچکدام از سازمانهای شهرداری برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی برای انجام اقدامات خود ندارند، یادآور شد: روش مدیریتی باید در این سازمانها اصلاح شود.

وی با بیان اینکه شهرداری در کسب درآمد نباید به دریافت عوارض و کمک‌های دولتی اتکا کند، خاطرنشان کرد: شهرداری باید به دنبال کسب درآمدهای پایدار باشد.

عضو شورای شهر زنجان ابراز کرد: شهرداری باید در بخش تامین درآمدها و هزینه‌‌ها از ظرفیت مشاوران اقتصادی به نحو مطلوب استفاده کند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست