• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۱-۱۵
  • شناسه خبر: 980

نفرات برتر مسابقات ورزشی بسیج اساتید استان زنجان مشخص شدند

پیام ملت – نفرات و تیم های برتر یادواره ورزشی شهید دکتر مجید شهریاری ویژه اساتید، مشخص شدند. اردشیر ظفری در گفت و گو با خبر نگار پیام ملت اظهار کرد: دومین جشنواره و یادواره ورزشی شهید دکتر مجید شهریاری ویژه اساتید در زنج ...

پیام ملت نفرات و تیم های برتر یادواره ورزشی شهید دکتر مجید شهریاری ویژه اساتید، مشخص شدند.
اردشیر ظفری در گفت و گو با خبر نگار پیام ملت اظهار کرد: دومین جشنواره و یادواره ورزشی شهید دکتر مجید شهریاری ویژه اساتید در زنجان از ۵ ماه بهمن آغار گردید و در ۱۵بهمن ماه خاتمه یافت.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال، بدمینتون و تنیس روی میز در بخش آقایان عنوان کرد: در رشته تنیس روی میز ۴۸ نفر، بدمینتون ۳۲ نفر و در رشته فوتسال ۱۲ تیم ۱۰ نفره از اساتید دانشگاه شرکت کردند.
مسئول ورزش بسیج اساتید استان زنجان خاطر نشان کرد: در بخش بانوان ۱۶ نفر در رشته تنیس روی میز و ۱۶ نفر نیز در رشته بدمینتون به مسابقه و رقابت پرداختند.
وی تصریح کرد: در رشته تنیس روی میز خواهران، به ترتیب خانم ها حق نظری از دانشگاه زنجان، عقل مند از دانشگاه آزاد و لسانی از دانشکده قائم حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
ظفری با اشاره به نفرات برتر رشته بدمینتون در بخش بانوان، گفت: خانم ها کاوندی از دانشکده قائم، بیات از دانشگاه آزاد و خدایی از دانشکده قائم به ترتیب سکوهای اول تا سوم را از آن خود کردند.
وی بیان کرد: در رشته بدمینتون در بخش آقایان به ترتیب، آقایان عبدالهی از دانشگاه آزاد، انصاری از دانشگاه آزاد و عربی از جهاد دانشگاهی رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
مسئول ورزش بسیج اساتید استان زنجان با اشاره به نفرات برتر رشته تنیس روی میز در بخش آقایان گفت: به ترتیب آقایان داوودی از دانشگاه زنجان، هدایت پور از دانشکده الغدیر و صالحی از دانشگاه علمی کاربردی صائین قلعه حائز مقام های اول تا سوم شدند.
وی اظهار کرد: در رشته فوتسال تیم علمی کاربردی اداره ورزش و جوانان مقام نخست را کسب کرد و تیم های سازمان بسیج اساتید استان به عنوان دومی، جهاد دانشگاهی زنجان به عنوان سومی و تیم دانشگاه آزاد زنجان به عنوان چهارمی این دوره را مسابقات دست یافتند.
ظفری تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقات گرامی داشت یاد و خاطره شهید دکتر مجید شهریاری و گرامی داشت دهه مبارک فجر است ضمن اینکه اساتید شرکت کننده در این مسابقات با انجام فعالیت ورزشی به سلامت خود کمک می کنند و گامی برای نهادینه کردن امر ورزش در بین این قشر از جامعه است.
وی خاطر نشان کرد: استقبال اساتید در این دور از مسابقات بسیار خوب و دور از انتظار بود و این استقبال موجب شد تا مسیر آینده را بهتر ترسیم و برنامه ریزی کنیم.
مسئول ورزش بسیج اساتید استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه های ورزشی ویژه اساتید ادامه دار خواهد بود، عنوان کرد: در اسفند ماه صعود به قله الوند برنامه ریزی شده و در خرداد ماه سال آینده مسابقات سراسری صعود به مناطق پیش بینی شده کوهنوردی زنجان، طارم و ماسوله را پیش بینی کرده ایم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست