• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۱-۱۹
  • شناسه خبر: 1051

هوای سرد و یخی تا اواخر هفته بر زنجان حاکم خواهد بود

پیام ملت – کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت : هوای سرد و یخی تا پایان هفته جاری بر مناطق مختلف این استان حاکم خواهد بود.  حسین سلطان اظهار کرد: با توجه به اینکه میزان دما طی روزهای آتی پایین خواهد ...

پیام ملت کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت : هوای سرد و یخی تا پایان هفته جاری بر مناطق مختلف این استان حاکم خواهد بود.

 حسین سلطان اظهار کرد: با توجه به اینکه میزان دما طی روزهای آتی پایین خواهد آمد بنابراین برای فردا نیز احتمال یخبندان شدن سطح زمین، دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه میزان دمای هوای زنجان در طول این هفته به ۱۲ درجه سانتیگراد زیر صفر نیز خواهد رسید، اظهار کرد: فردا بارندگی در این استان را شاهد نخواهیم بود اما میزان دما نسبت به امروز، پنج تا هشت درجه سانتیگراد سردتر خواهد شد.

سلطانی با بیان اینکه امروز به خاطر افت دما و مرطوب بودن زمین، شاهد یخبندان بودن سطح جاده ها، خیابان ها و معابر عمومی در زنجان بودیم افزود: تا بعدازظهر امروز، آسمان زنجان غالبا ابری و برفی و همراه با وزش باد شدید (۴۰ تا ۷۰ کیلومتر برساعت) بوده و از اواخر وقت نیز به تدریج از میزان بارش ها کاسته خواهد شد.

کارشناس پیش بینی خدمات عامه اداره کل هواشناسی استان زنجان، دمای فعلی شهر زنجان را دو درجه سانتیگراد زیرصفر اعلام کرد و گفت: این میزان دما در مقایسه با روز گذشته در همین ساعت شش درجه کاهش نشان می دهد.

سلطانی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته، شهرستان خدابنده با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر و آببر مرکز شهرستان طارم نیز با ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم ترین نقطه این استان گزارش شدند.

منبع : ایرنا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست