• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۱-۳۰
  • شناسه خبر: 1231

کلیات بودجه سال ۹۵ شهرداری زنجان تصویب شد

پیام ملت – در جلسه علنی شورای شهر زنجان بودجه ۲ هزار میلیارد ریالی سال ۹۵ شهرداری زنجان با ۱۱ رای موافق و یک رای مخالف و لایحه بودجه سازمان های ۱۲ گانه با ۱۰ رأی موافق و دو رأی مخالف به تصویب شورای شهر رسید. به گزارش پیا ...

پیام ملت در جلسه علنی شورای شهر زنجان بودجه ۲ هزار میلیارد ریالی سال ۹۵ شهرداری زنجان با ۱۱ رای موافق و یک رای مخالف و لایحه بودجه سازمان های ۱۲ گانه با ۱۰ رأی موافق و دو رأی مخالف به تصویب شورای شهر رسید.

به گزارش پیام ملت، یکی از ویژگی های بودجه سال ۹۵ ، تکالیف شهرداری در اجرای پروژه های شاخص است که کارکرد عمرانی شهرداری به وضوح در شهر دیده شود و بخشی از بودجه ای که تعریف شده بر اساس نظر سنجی از اقشار مختلف مردم و کارشناسان صاحب نظر بوده است.

حبیب یگانه در حاشیه این جلسه به تشریح وضعیت پارکینگ طبقاتی کوچه صمیمی فرد پشت پاساژ تهران پرداخت و گفت: کل عرصه به مساحت یک هزار و ۷۶ متر مربع در مالکیت شهرداری و آقای علیزاده می باشد.

وی عنوان کرد: مصوبه پروژه مذکور به صورت احداث طبقات زیر زمین ۱- به صورت پارکینگ طبقه همکف، اول به صورت تجاری و طبقات دوم تا پنجم به صورت پارکینگ با سطح اشغال صد در صد با عقب روی ۳ متر از دو بر شرق و جنوب خواهد بود.

شهردار زنجان  با بیان اینکه تعداد پارکینگ های قابل تامین در حدود ۱۷۰ واحد است، خاطر نشان کرد: آورده شهرداری در این پروژه ۵۴۹ متر مربع زمین تملک شده، هزینه های پروانه و ارزش افزوده ملک از بابت تغییر کاربری است.

وی افزود: آورده شریک نیز زمین پلاک مجاور به متراژ ۵۲۵ متر مربع و کلیه هزینه های ساخت می باشد.

یگانه عنوان کرد: بر اساس شیوه نامه مصوب سرمایه گذاری همه پروژه ها از طریق انتشار آگهی فراخوان انجام می شود که با حمایت اعضای شورا آگهی فراخوان ۴ پروژه انجام شده است که مبلغ سرمایه گذاری این پروژه ها بیش از ۳۴۰ میلیارد تومان است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست