• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۲-۳۱
  • شناسه خبر: 1753

جابجایی منتخبان تبریز تکذیب شد / بازشماری آرا ادامه دارد

پیام ملت – نماینده مردم تبریز ، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار خبر کذب در خبرگزاری مهر مبنی بر پیش افتادن نفر پنجم در انتخابات تبریز افزود: به دلیل انتشار این خبر کذب از خبرگزاری مهر و تمام ر ...

پیام ملت – نماینده مردم تبریز ، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار خبر کذب در خبرگزاری مهر مبنی بر پیش افتادن نفر پنجم در انتخابات تبریز افزود: به دلیل انتشار این خبر کذب از خبرگزاری مهر و تمام رسانه های محلی که این خبر را باز نشر کرده اند، شکایت کرده ام.

علیرضا منادی در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه رسانه هایی که از بیت المال ارتزاق می کنند به دنبال تشویش اذهان عمومی نباشند، گفت: متاسفانه برخی از رسانه ها با انتشار اخبار کذب به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند.

از خبرگزاری فارس و مهر و برخی رسانه های محلی شکایت کرده ام

وی با اشاره به اینکه تاکنون سکوت کرده بودم ولی وقتی دیدم این افراد به راحتی دروغ و خبرهای کذب را منتشر می کنند بر آن شدم تا برخی حقایق را بازگو کنم، ادامه داد: برخی رسانه های معلوم الحال محلی که از بیت المال و بودجه عمومی ارتزاق می کنند،  نیز از قبل از انتخابات با نشر خبرهای کذبی مبنی بر رد صلاحیت بنده سعی در تشویش اذهان عمومی داشتند که از این رسانه ها و حتی فردی که به دروغ آمار کذب را از طریق خبرگزاری فارس و یک رسانه محلی منتشر کرده شکایت کرده ام.

منادی (1)

منادی با اشاره به اینکه دو ساعت بعد از انتشار خبر کذب آن رسانه ها ؛  شورای محترم نگهبان پاسخ شان را داد و نباید بیش از این ها یاوه گویی کنند، ابراز داشت: البته تعداد کثیری از مردم شریف پیگیر این موضوع هستند چرا که این یاوه سرایی ها از طرف رسانه ها و افراد معلوم الحال در پی حق کشی هستند.

اجازه نمی دهیم رای مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو ضایع شود

وی ادامه داد: اجازه نمی دهیم رای مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو ضایع شود.

منادی با اشاره به دروغ پردازی های برخی رسانه های محلی گفت: اگر به یک نفر یا دو نفر دروغ بگوییم می توانیم به او بگوییم ما را حلال کنید ولی اگر فرد ، گروه یا رسانه ای به یک جامعه دروغ بگوید “یدالله مع الجماعت” خدا با مردم است و تو را رسوا خواهد کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: رسانه ای که در مقابل مبلغ یا وعده ای اندک یک خبر دروغ را در کل کشور پخش می کند این فرد باید بداند که خودش را بد بخت کرده است، یعنی خسران دنیا و آخرت دارد، برای اینکه باید تمام ملت ایران و دنیا را پیدا کند و یکی یکی از آنها حلالیت طلب کند در واقع جرمی مرتکب شده است که قابلیت حلالیت طلبی ندارد.

برخی از رسانه ها دروغ را چنان القا می کنند که مردم باور می کنند

وی ادامه داد: برخی رسانه ها که از بیت المال نیز ارتزاق می کنند خبرهای دروغ و کذب را به نقل از منابع آگاه به خورد ملت می دهند، کدام منبع آگاه! این افراد مراقب باشند که مطامع شخصی و جناحی شان  باعث این نشوند که افکار عمومی متشنج شوند.

منادی اضافه کرد: وضعیت معیشتی مردم مان در حال حاضر خوب نیست انتشار فیش های دروغین و وانمود کردن اینکه چنین فیش هایی واقعیت دارد اقدامی غیر اخلاقی است. چرا که اصلا چنین موضوعی صحت ندارد، مردم  با دیدن این فیش ها اعصاب شان خورد می شود چطور می شود کسی که ماهانه ۲۰۰ هزار تومان درآمد ندارد می آید می بیند یک نفر ماهانه ۱۲۴ میلیون تومان حقوق گرفته است؟! دروغ را چنان القا می کنند که باور می کنند، این خیانت و جنایت به افکار عمومی است.

گفتنی است که هفته گذشته که قرار بود شورای نگهبان در جلسه ای موضوع انتخابات حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو را بررسی کند دو ساعت مانده به اتمام جلسه خبرگزاری مهر و بعد از آن خبرگزاری فارس خبری را منتشر کردند که بر اساس آن محمد اسماعیل سعیدی نفر پنجم این انتخابات از علیرضا منادی سفیدان منتخب چهارم مردم با ۴۰۰ رای پیش افتاده است که بالافاصله شورای نگهبان این خبر را تکذیب و اعلام نتایج قطعی را به بازشماری صندوق ها منوط کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست